maandag 31 januari 2011

Cursus Basis Fotografie

Vanavond eerste avond Cursus Basis Fotografie. Vreemd om opeens weer in een "klas" te zitten. Met 17 andere cursisten, pen in de aanslag om alles te noteren. Maar ik was er niet echt bij vandaag, geen zin om "gezellig" met andere cursisten te kletsen. Ondanks mijn wat "zwaar op de hand" gemoedstoestand, toch een leerzame avond !

Harry Scholing uit Meppel is de cursusleider, hij is al 25 jaar beroepsfotograaf en heeft een eigen fotozaak. Alwaar ik ook mijn fotocamera (Nikon D5000) heb gekocht.

Ik zie mezelf al liggen op de Galapagos Eilanden om, in opdracht van National Geographic, het paargedrag van de Lavareiger, vast te leggen op de gevoelig plaat !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TOT MORGEN !

6 opmerkingen:

  1. Ha ha, jij wil meteen naar de Galapagos eilanden...tja, het zou zonde zijn als National Geopraphic geen gebruik van jouw talenten maakt :)

    Leuk, zo'n cursus, dat staat hier ook op het wensenlijstje...en gezellig dat je meedoet aan mijn give away! Ik zal voor je duimen!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je maakt al van die leuke foto's Lejo!
    Heel veel succes met de cursus en ik neem aan dat wij hier je vorderingen gaan zien?! Veel plezier.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dromen mag...*grijns*

    Veel plezier en succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lejo ... de Galapagos eilanden nog wel, da's best een eindje uit de buurt ... heb jij daar zo tussendoor wel even tijd voor om plaatjes te gaan schieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lejo! ben benieuwd hoe je 1e cursusavond was.. zie je door de bomen het bos nog? of duizelt je nu alles;)
    en de Galapagos eilanden.. kun je dat winnen aan het einde van de cursus met de mooiste foto;) dat zou leuk zijn haha!!

    heb wat posten van je gemist.. mijn dochter is ondertussen vertrokken naar suriname vandaar.. maar las net je brief aan je moeder.. heftig hoor.. jij hebt ook heel wat mee te zeulen in je rugtas..
    probeer er af en toe ook wat uit te gooien.. anders wordt ie te zwaar.. maar dat komt wel goed denk ik;)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails