dinsdag 18 januari 2011

HK Living is Global Living !

Wat doe je op de meest deprimerende dag van het jaar, tevens je vrije dag ? Je stapt gezellig in de auto met je allerliefste compagnon en doet een dagje HK Living !

We waren al een tijdje niet op bezoek geweest bij Emiel & Sander van HK Living en het was ook broodnodig ons HK Living assortiment aan te vullen.

Héél veel nieuwe artikelen, waaronder nieuwe kussens en kleden.

"Doctor's Cabinet" (Binnenkort verkrijgbaar !)

Railwaywood-lampen met Rough Canvas kappen.

Een aantal producten van HK Living zijn zéér populair, waaronder de industriële lampen. Tjitske van Thuis bij Tjits vraagt "hulp" bij het kiezen van de juiste HK lamp. In ieder geval hebben we 41 exemplaren ingekocht, dus keuze genoeg !

NIEUW : De industriële lamp White (large & medium)

NIEUW : Industriële lamp "Rustic" , van small tot XXL !

New Colors : Retro Yellow !

New Colors : Army Green ! STOER !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HK Living heeft ook een blog (klik op afbeelding)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJNE DAG !

4 opmerkingen:

  1. Wow wat een gave kussens, ik heb er vorige week een tweetal zelf gemaakt. Maar die gebreide zijn ook wel erg gaaf :)
    Heerlijk om je dag zo door te komen en wel op 'Blue Monday'..
    Fijne dag vandaag ☼
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh hee o hee......een dagje HK.....maak me gek!!! Ik zie zo al een itempje of drie vier die ik met open armen zou ontvangen.....POEH HEE!!!Niemand nodig om te dragen???;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zie ik daar nu ook HK lampen in off white.. nee he.. dat doe je zeker express om het mij nog moeilijker te maken ;) pff..
    ik kom zo naar in de lindetuin toe.. je bent zeker wel benieuwd welke kleur het gaat worden hihi..

    groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag het vanmiddag in jullie winkel (Diever). Prachtig die lampen, ik heb je niet kunnen aanspreken dat ik je ken van je blog, want je was druk (met koffiedrinken ;-)), maar die lampen houden we in gedachten. We komen vast nog een keer langs.
    groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails