maandag 10 januari 2011

Secret Identity !!

Ken je dat ? Je hoort een naam, maar kan er niet een gezicht bij plaatsen. Of andersom ! Mij overkomt dat de laatste tijd erg vaak, wellicht door drukte. Christy ziet een klant in de winkel en weet direct dat die klant vorig jaar (of langer geleden) ook in de winkel was. Helemaal bijzonder is dat ze meestal ook nog weet met wie en wat de klant een jaar (!) geleden heeft gekocht . Nou ik heb een goed geheugen, maar dat speel ik niet klaar . . .

Zo zijn er ook blogsters die regelmatig onze winkel bezoeken. Zoals jullie hebben kunnen lezen heeft Tjitske nu een gezicht ! Dat was natuurlijk al jaren zo :-) . . . , maar ik kon de naam en gezicht niet matchen. Nu gelukkig dus wel. Ria en Rein van It's me kwamen langs in In de Lindetuin. Géén idee dat het Ria en Rein waren, had nog nooit een foto van hen gezien en uit bescheidenheid behielden ze hun Secret Identity . . . ! Na tip van Ineke (Jeanne d'Arc Living Nederland) wist ik dat Ria en Rein ons bezocht hadden. En nu lees ik dat Hilde van Hilde's Huis & Tuin van de zomer Granny's Appeltaart bij ons kocht en 6 weken geleden bevallen is van een dochter. Maar wederom . . . géén match ! Ik ken haar waarschijnlijk al wel, maar naam en gezicht samen . . . géén idee....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mijn vraag is dan ook aan al die lieve blogsters : Mochten jullie 1 van onze winkels bezoeken, maak je dan bekend en je krijgt een leuk presentje . . .beloofd ???

13 opmerkingen:

  1. Is prima, morgen of overmorgen kom ik even langs om te kijken of er weer wat moois te vinden is......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hou ik je aan! ik woon in Rotterdam maar wil deze zomer echt eens jullie kant op, dus tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lejo,

    Ja hoor,zeker weten,ik ben van plan om eens langs te komen binnenkort,gezellig !!
    En dan vertel ik meteen wie ik ben,nu maar hopen dat er niet een heel legioen blogdames langs komen Lejo anders gaat het wel heel veel presentjes kosten.
    En ehhhh mannen zijn toch iets vergeetachtiger dan vrouwe Lejo ? of vergis ik mij nu haha.. die van mij vergeet ECHT ALLES !!! binnen 5 minuten zelfs nog hoor...

    Dussss tot ziens Lejo.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij zijn afgelopen september in havelte langs geweest op een maandag.... maar en dit klinkt ongelooflijk gek...ik vind het wel eng om te zeggen.. oh BTW ik ben Anita van Alle mooie dingen...
    wij zijn afgelopen week bij Ria (ja die Ria met gezicht) geweest en het is omdat ik van te voren aan haar gevraagd had of zij de nieuwe JDL al had... en ik haar gevraagd of ze die apart wilde leggen maar ik zei niet wie ik was toen we in de winkel waren... Ria snapte het en stak direct haar hand uit.. maar ik vind het best wel eng.
    Ik beloof niets... maar ik zeg gewoon van te voren dat we komen.... en dan moet het maar vanzelf gaan...
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook zonder presentje is het zeker de moeite waard om naar jullie beide winkels te komen, zoveel sfeer.. echt een genot om lekker rond te sneupen:)
    maarre.. ben wel heel blij met het presentje hoor Lejo! en het paste hier precies!!
    net als de leuke spulletjes die ik kreeg toen de deuren van In de lindetuin opengingen.. geniet ik ook nog dagelijks van:)
    succes met je blogdames die je winkels nu vast gaan overspoelen haha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Afgesproken, ik kom gauw een keertje langs (was ik al van plan hoor ;-)
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahhaha!! soms zou ik wensen dat ik onzichtbaar was.........hahahhah!!...Lejo.....het is zo leuk bloggers te ontmoeten en zo eng ook !!.......wij zijn een soort dagjes uit attractie......dus......er komen er zoveel echt .....en het went geloof me.......en wij geven een hand en koffie........en soms een presentje.........ik vind jouw zo grappig......je lokt ze nu .......hahahhah!!...maar weet je ...je mag ook naar ons komen hoor....ook wij hebben een winkel..........leuk ???....liefs van mij....en een hand en een bak koffie van hemmes......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hierbij beloof ik plechtig dat ik mijn ware ik bekend maak zodra ik een stap bij jullie over de drempel heb gezet haha.
    Ik wil deze zomer op vakantie richting Drente of overijssel dus als het zover is kom ik zeker langs.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat is toevallig, ook al geloof ik niet in toeval... maar vandaag liep ik op de beurs in Gorinchem bij de stand van Mood kussens (jullie wel bekend) en ik sta netjes op m'n beurt te wachten om te gaan bestellen...pom pom pom... hoor ik een dame praten over de kussentjes die zo goed gaan in de "bed and breakfast" die ze sinds een tijdje hebben... bij mij gingen de alarmbellen rinkelen en ja die dame leek ook nog eens sprekend op Christy... Tja, wat zal ik doen? Nou, ik trok de stoute schoenen aan en vroeg heel voorzichtig; bent u misschien Christy? Nee, hahahaha ze wist totaal niet wat en wie ik bedoelde, hahaha ze kende geen Christy! Tjongejonge, ja ik dacht toch echt even dat ik eindelijk jou/jullie in het echie zou aantreffen, maar helaas... jammer! Volgende keer doe ik het gewoon weer hoor, hahaha...
    Jullie zijn zeker zondag geweest op de beurs?
    Nou, ik heb m'n slag geslagen hoor, pfff waar moet ik het straks allemaal gaan laten?

    Fijne week!
    Lieve groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nah wat VRESELIJK Lejo!!! Snap je dat nou? Je komt toch zeker met alle grandeur je winkel binnenstappen..."hallloooooooooootje...ik ben..*piep*".....zie je 't gebeuren Lejo??? Ben JIJ er die dag niet:D!
    YOu are SO gonna know when I'm present;)....geloof me maar...maar uhm....het kan nog erger hoor....zit ik net ademloos naar mn serie te kijken (private practice) wordt ik gebeld.....da'k nog niet bij je op je blog ben geweest, dus ik mis nu een paar minuutjes van mn broodnodige vitaliteitsslaapje, maar allemaal voor jou....dat snap je wel he ;)

    TOT IN DE WINKEL!!!

    Toedels!!

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Lejo en Christy,
    Nou ja, na jullie laatste berichtje gelijk maar even volger geworden. (ik volg jullie blog al een tijdje hoor maar dan als stiekeme gluurder.:))
    En ik kom zeker keertje bij jullie in de winkel want het is zo dicht bij. Hebben al eens een keertje op zondagmiddag bij jullie voor een dichte deur gestaan. Had ik het natuurlijk weer niet goed gelezen en was het kersthuis dus in Diever. Lekker slim he. Dus binnenkort kom ik eindelijk langs in jullie leuke winkel. Ik verheug me er op.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lejo.

    Ha ha, wat de gekochte appeltaartmix allemaal al niet teweeg kan brengen. Het geeft niet hoor dat je mijn naam niet onthouden hebt. Ik heb mij overigens wel bekend gemaakt toen ik van het zomer bij je in de winkel was, maar je ziet ook zo veel mensen dat ik mij wel kan voorstellen dat je het niet onthouden hebt.
    ( En voor de andere lezers.. het was niet spannend hoor om mijn identiteit prijs te geven. Lejo reageerde heel erg leuk! Dus schroom niet wanneer je in de winkel bent.)
    Binnenkort heb ik wel weer eens zin in een rondje Drentse woonwinkeltjes dus dan kom ik weer aan... en zal ik, als ik je zie, mij weer bekend maken...

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails