maandag 24 januari 2011

Een sprookje : Style Centre PTMD

Gisteren gingen Christy en ik, op uitnodiging, naar het Style Centre van PTMD. We waren uitgenodigd voor de lunch, om daarna de nieuwe collecties te bekijken. Ik had al eerder wat foto's gezien van het Style Centre, maar toen ik binnenkwam leek het alsof we in een sprookje beland waren.

Het was echt een "ahhh" & "ohhh"-ervaring. Een soort Efteling voor volwassenen.

Vanuit de centrale ruimte (bovenste foto) treed je via de zijkanten de stijlkamers binnen. Elke kamer zijn eigen sfeer. Ik had geen idee dat het zo groot is !

We verkopen natuurlijk al een tijdje PTMD, maar als je ondergedompeld wordt in zoveel stijlen is het bijna adembenemend. Stoere en natuurlijke materialen, sobere kleuren, maar bovenal heel sfeervol. Stoer, sober & sfeervol dus . . .

Niet alleen de stijlkamers zijn prachtige, het hele gebouw ademt klasse uit. Vanaf binnenkomst tot aan het magazijn. Alles is tot in detail doorgevoerd, waardoor het die typerende PTMD-stijl krijgt.

Christy poseert "gewillig" voor mijn camera.
Stoere blik, ze kan zo in de PTMD-catalogus . .
.

Na een adembenemende tour door het gehele gebouw, tijd voor de lunch. Soep, zalm, brood en een lekker wijntje erbij. Puur genieten. Het dessert was "simpel", maar tongstrelend . . .

Het leuke van zo'n lunch is dat je ook andere winkeliers/ondernemers ontmoet. We hebben leuke contacten gelegd, wie weet voor de toekomst . . . .

Het was een eneverende dag met (te)veel indrukken, dus een 2e uitnodiging slaan we niet af, Ronald !
Natuurlijk graag wederom met lunch . . . :-)



TOT MORGEN !

5 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg...je voelt je als een klein kind in een mega grote speelgoedwinkel! Wat heb je toch een mooi vak dat je dit allemaal mag meemaken :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat mooi!
    echt een sprookje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zo'n sprookjesdag!!! gaan we binnenkort vast wel iets van terugzien in jullie winkels:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi zeg! Dat moet 200 % genieten zijn geweest daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeg honnepon......volgende keer een uitnodiging voor 3?????*hint*..dacht toch dat ik duidelijk was geweest na je bezoek aan HK!;)))

    O enne....so far so good, ik adem in...en weer uit....het tempo heb ik enigszins aangepast want ik zag inmiddels sterren:D!

    Hou je mail even extra in de gaten, ik ga je mailen......

    Groetjes
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails