zondag 9 januari 2011

Joe teek piktjar ?? (Part 483)

Zoals jullie weten, maak ik zelf veel foto's voor de winkel. Alleen had ik géén idee hoe ik deze kon bewerken. Tja, autodidactisch . . . alles zelf uitzoeken en proberen. Ik zag bij Tjitske leuke collages van de foto's die zij maakt, dus vroeg ik haar : Hoe doe je dat ?

Haar antwoord was simpel : Ik maak gebruik van Photoscape.

Je kan Photoscape gratis downloaden en daarna direct aan de slag !

Je hebt veel mogelijkheden om je foto's te pimpen . . .

Ik ben even aan het uitvogelen geweest en hierboven de eerste resultaten. Tja, dat wordt meer uren achter de pc dan voorheen. Leuk en creatief !

4 opmerkingen:

  1. ik zie het al... je hebt er een hobby bij!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha jij leert snel:) echt heel leuk gedaan!!
    wel verslavend hoor, ik kan er ook bijna niet mee stoppen.. ben vanmiddag naar blauwemeer geweest en heb daar ook weer leuke collages van gemaakt en op mijn blog gezet.
    nou ja nu je toch zo lekker bezig bent heb ik nog wel iets leuks voor je: picnik.com kun je ook heel leuk foto's mee bewerken, meestal bewerk ik de foto's individueel op picnik.com en maak dan met photoscape de collages.. maak het niet te laat hè;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zo'n ochtendjasdag, moet je jezelf inderdaad ook eens gunnen:)
    fijn dat je een kan meeneemt, kom in de loop van de week wel even langs en de kleur is grijsblauw, hoop dat je er nog eentje hebt!

    groetjess, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hè Lejo beetje rommelen met photoscape :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails