zondag 2 januari 2011

Update : Serious Request 2010

2011 is alweer 2 dagen oud, de winter lijkt enigzins op zijn retour (tijdelijk?) en de laatste veilingen van Serious Request lopen af. Wij deden ook mee, máár kregen eigenlijk niet zo veel reacties op onze actie. Slechts 6 goede oplossingen ! Ach, toch € 30,= voor SR2010 . . .

In totaal storten wij € 390,= op de rekening van Serious Request, want ik deed namelijk ook nog mee met 2 veilingen. Hiervan heb ik er 1 gewonnen, en nog een ontzettend leuke ook ! Barend Toet (nee, géén familie !) schreef het boek : Keihard & Swingend. Over de jongensjaren van Muziekkrant OOR. Lees hieronder wat ik heb gewonnen :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

KEIHARD & SWINGEND, de jongensjaren van Oor

In april 2011 bestaat OOR 40 jaar en verschijnt 'KEIHARD & SWINGEND' bij De Boekerij - geschreven door oprichter Barend Toet. Het boek gaat diep in op de eerste jaren en biedt een persoonlijk kijkje achter de schermen van het lijfblad van hele generaties popliefhebbers. De hoogste bieder per kavel ontvangt een door Barend Toet gesigneerd exemplaar met opdracht dat medio april aan hen persoonlijk zal worden uitgereikt op een groot feest ter ere van het 40-jarig bestaan van OOR.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YEAHHHH, ik ga ook naar een feessie ! Ben al jarenlang fan van Muziekkrant OOR, vooral in de jaren '80 & '90. Dus ik ben ontzettend blij met deze gewonnen veiling !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dan nog de uitslag van de SR2010-Give Away. Slechts 6 goede oplossingen dus 16.7 % kans op een leuk Nieuw-Jaars-Pakket. De winnaar ?? Dat zien jullie morgen !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TOT MORGEN !

6 opmerkingen:

  1. Jammer dat jullie zo weinig reactie / goede oplossingen hadden, maar toch nog een leuk bedragje door de veiling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weekblad OOR, dat is bijna jeugdsentiment, wat geweldig dat je juist die veiling gewonnen hebt en naar 'het feestje' mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 6 maar??!?!?!??!?! *teltevenhaareigengoedeantwoorden*......

    Enne Lejo, die klussen, manlief DENKT dat ie het beter kan, dus laat ik hem, maar je denkt toch niet dat mijn hulp niet gewenst is he, ik houdt banen vast alsof mn leven er vanaf hangt, veeg behangtafels schoon, knip banen, meet en schuif.....en die kast van I.kea...draaide ik EIGENHANDIG en zonder hulp inelkaar want anders was het binnen NOTIME schrot.....manlief is behept met weinig geduld als het op klussen aankomt;)...de schat:)
    Paars met GOUDEN sterren moet het dan worden hoor Lejo, ander kan het écht niet meer!

    AJUUKES

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd Lejo, wat ontzettend leuk voor je!! en nog een feessie ook wow!!
    maar 6 goede oplossingen.. spannend hoor;)
    wat leuk dat je een cursus gaat volgen, ik wil dat ook gaan doen, zodat ik mijn camera (canon EOS 500d heb ik) beter kan leren kennen en er alles uit kan halen!
    en we gaan elkaar vast en zeker ontmoeten, ja tot nu trof ik inderdaad Christy, ook heel gezellig!! heb bij haar nog een mooie "platgedrukt windlicht" (naam gegeven door mijn dochter hihi) gekocht, ben er helemaal weg van, zo'n leuk ding.
    tot gauw in de Lindetuin:)

    groetjess, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wacht vol spanning!!!!!
    Maar ik denk dat ik er bij eentje naast zat.

    Wist ik helemaal niet dat OOR bijna 40 jaar bestaat, dan issie maar 2 maandjes ouder dan ikke. Gefeliciteerd met je prijs!!!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Lejo,
    Nu even een reactie plaatsen,je had je aangemeld als volger op mijn blog met de vraag of een VOLGER ook welkom was ipv een VOLGSTER ?

    JAZEKER wel !!!! hartstikke leuk hoor !!!
    Bedankt, Gezellig.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails