maandag 3 januari 2011

Back to work & Uitslag Give Away !

Vandaag was onze 1e "officiële" werkdag van 2011 ! Hierboven nog 1 foto die ik op oudejaarsdag heb gemaakt. Zo mooi, die boom alleen in de mist. Maar de eerste knoppen zijn alweer gesignaleerd !

Christy en ik hebben het vakantiehuis verder in orde gemaakt, vandaag alweer de 1e groep huurders. Vreemd om het "Kersthuis" weer als vakantiehuis te zien.

Maar ook weer lekker, alles weer "normaal", voor zover je bij ons over normaal kunt spreken ! Ennuh . . . wat is eigenlijk normaal ???

We hebben in ieder geval heel veel plezier beleefd aan de Kerstperiode, en de agenda van het nieuwe jaar staat alweer vol met komende activiteiten.

Eigenlijk mag ik deze foto niet plaatsen, maar ik moet er zo om lachen. Ik liet Christy schrikken door plots voor haar te springen en deze foto te maken. Elke keer als ik er naar kijk lig ik weer dubbel, sorry Chris . . . .

En dan nu de uitslag van de Serious Request 2010 Give Away ! Ik zag op een ander blog deze manier om de winnaar aan te wijzen. Dus alle (slechts 6 ! ) goede oplossingen op papier ( yes, wecycle !).

Pen laten ronddraaien en . . . hoppa . . . de winnaar !

Foto ligt gedraaid, maar het is Anita ! Van http://weer-spiegeling.blogspot.com/
Anita, van harte ! Ik mail je snel voor je adresgegevens.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TOT MORGEN !

6 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig vakantie huisje zeg, en leuk die foto van Christy!!

    Nog een fijne dag vandaag groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh nee daar zou ik ook niet blij mee geweest zijn als er een foto van mij zo geplaatst zou worden.
    Wat is jullie vakantie huis leuk!!!

    Anita van harte gefeliciteerd met het winnen van de prijs en Lejo bedankt dat we mee mochten doen.
    Maar ik ben wel nieuwsgierig of ik alle vragen goed had of niet.
    Fijne dag en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik Christy was, zou ik zelf met een camera in de aanval gaan en daarna stiekem je blogje even 'hacken' ... dit zou zo maar eens een gevalletje actie-reactie kunnen worden Lejo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wohw..is dat een vakantiehuis ??? Geweldig.
    en waar staat jullie vakantiehuis ?? het lijkt mij wel wat hoor,prachtig.
    Ik hoor het vast nog wel eens hé.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Christy gaat je vast terug pakken, ik zou maar op mijn hoede zijn voorlopig Lejo haha!!
    en wat is jullie vakantiehuis supergezellig!!
    Anita gefelicteerd!! en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik de vragen wel of niet goed had..

    groetjess Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haar wraak zal zoet zijn(geef eens even haar e-mailadres!!!;))))

    Gefeliciteerd voor Anita!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails