dinsdag 11 januari 2011

Jeanne d'Arc , Beursbezoek & Ons Paleisje

jaja, het was vandaag verzenddag voor Jeanne d'Arc Living Magazine nr.1 2011 ! De abonnementen slokken de meeste edities al op, daarnaast veel bestellingen via de webshop. I.v.m. actie (win een GRATIS jaarabonnement !) zijn bijna alle 60 exemplaren al verkocht ! Tot 14 januari kunt u nog kans maken op een GRATIS abonnement !

Jullie begrijpen dat dit dus een tijdrovend karweitje was, tel daar onze meligheid bij op en je krijgt bovenstaande foto's ! De klanten (waaronder Sanneke van Ons Paleisje) moesten gelukkig lachen om onze meligheid en rende gelukkig niet gillend de winkel uit !

Afgelopen maandag : Beursdag !
Braxton, GreenGate, L.I.L, Lene Bjerre, Bastion etc . . .


GreenGate heeft weer vrolijke, kleurrijke serviezen !
Verwacht eind januari !


Mijn blogpost Secret Identity leverde aardig wat leuke reacties op en 1 blogster hield woord ! Sanneke van Ons Paleisje kwam met haar moeder gezellig langs. Zoals beloofd kreeg zijn een presentje !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WIE VOLGT !

4 opmerkingen:

  1. Dus zó zag je eruit toen ik je aan de telefoon had ... Hahahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lejo zit je bril altijd zo scheef? Zo ja; dan heb ik niets gezegd haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent lekker op dreef met je collages, leuk leuk:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij spóórt niet!!! Nu weet ik het zeker(het vermoeden was er al een tijdje;)))!!!!!
    Jij en ik moeten NOOIT samen gaan werken...wordt een CHAOS!!!

    :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails