zaterdag 1 januari 2011

Hello 2011 !

Hello 2011 !!!

Een nieuw decennium is aangebroken, een spiksplinter nieuw jaar ligt voor ons ! Let's hope it's a good one, without any fear. Ik wens iedereen een prachtig jaar toe. Voor ons, In den Uylenbal & In de Lindetuin, was 2010 een prachtjaar ! Bedankt voor jullie reacties en inspiratie. Ik kan alleen maar wensen dat het iedereen goed gaat. Heel veel liefde, voorspoed & vooral een goede gezondheid. Laten we er een mooi jaar van maken, niet alleen voor onszelf. Ook voor degene die het minder hebben, op welk vlak dan ook. Ik ben dankbaar voor alles wat 2010 ons heeft gebracht, ik zal proberen deze dankbaarheid te delen. Ik ga nu lekker slapen en hopelijk morgen weer gezond op.
Laten we proosten op onze zegeningen en op 2011 !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tot morgen !

3 opmerkingen:

  1. Daar drink ik er één op!
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gots, lejo....sta ik daar op de drempel te wachten met een glas champagne om 2011 eens een goede duw te geven.......ben je te laat;)...nah ja te laat...later:).
    Lieve Lejo, ik ben heel benieuwd wat voor fratsen je dit jaar weer allemaal uit gaat halen, en ik wens je alle liefde, gezondheid en hoop.....de rest mag je zelf invullen, komt het zeker weten goed!!
    *PROOST*
    Op een géweldig 2011, voor jou, Arie, je dochter en je "zaken".!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails