zaterdag 8 januari 2011

Super Saturday !

Wat een heerlijke 1e week van januari ! Meestal is het dan wat rustiger, iedereen buikt uit van de feestdagen en maakt het huis weer op orde. Zo ook wij, in In de Lindetuin & In den Uylenbal kregen een grote opruim-beurt.

Donderdag was er een dipje. Druilerig weer, dus weinig mensen gingen op pad. Wel was het vakantiehuis de gehele week verhuurd. Dus donderdag was schoonmaak-dag !

We kregen alweer de eerste nieuwe producten binnen. Braxton Home Collection & Artisan Home, en natuurlijk de 1e editie van Jeanne d'Arc Living Magazine.

Mooi nieuw wand- & keukenkastje van Chic Antique.

Zinken krukjes van Madam Stoltz

Één van de "toppers" van 2010 waren de zinken letters, hoeveel er zijn verkocht kan ik niet meer tellen. Maar het waren er erg veel. Dus deze ook weer helemaal aangevuld.

De Soap-Corner ook weer her-ingericht !


Vandaag begon onze Winter Sale, nou het was goed druk ! Niet verwacht, wel gehoopt. De hele dag een volle winkel. Veel mensen gingen met meerdere gevulde tassen huiswaarts. Leuk was dat Tjitske van Thuis bij Tjits langs kwam, bleek dat ik Tjitske al kende als klant ! Naam en gezicht waren nu een match . . . , gezellig eerst bij Christy in In de Lindetuin langs, daarna sneupen bij In den Uylenbal !

Foto's geven niet echt een drukke dag weer, maar dat komt omdat ik deze gisteravond (na opruim-beurt . . .) heb gemaakt !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Een hele fijne, gezellige 1e week van januari
(1/52 deel va 2011 zit erop . . . haha ! )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJN WEEKEND !

1 opmerking:

  1. wat een eer Lejo om zo maar genoemd te worden op je blog, word er bijna verlegen van;)
    ik vond het net als altijd gezellig om even bij jullie rond te sneupen en nu ook even "echt" kennis gemaakt te hebben haha:)
    de fotocollage's zijn niet zo moeilijk om te maken, ik maak ze in photoscape.
    ben benieuwd naar je cursus en wat je allemaal gaat leren, ik wil ook graag een cursus gaan doen om er nog veel meer uit te kunnen halen.
    de zon schijnt in Drenthe, ik ga lekker naar buiten, net als jij waarschijnlijk ;)
    geniet van je vrije dag!

    lieve groet van Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails