vrijdag 14 januari 2011

Freaky Friday

Freaky Friday, zo kenmerkt deze dag zich. Ik werd eerst gebeld door Maryan Hamminga (uit Assen), ze stond al voor de deur (een half uur !) van In de Lindetuin. Ze had een bestelling klaar staan, maar omdat ik eerst In den Uylenbal moest openen, was ik wat later in Diever. Bleek Maryan al klant bij mij te zijn toen ik de winkel nog in Ruinen runde . . . ruim 3 jaar later komt ze weer langs !

Terwijl Christy geniet van een paar daagjes Winterberg, draaien beide winkels op volle toeren door. In januari is het meestal wat rustiger, zodat wij kans krijgen om alles weer op orde te krijgen voor het komend voorjaar. De Winter Sale loopt super, de winkels zijn opgeruimd, de webshop heeft een make-over gekregen, bestellingen voor nieuwe collecties de deur uit.

Tussendoor het huis voor het weekend op orde brengen, ben ik aan het soppen hoe ik opeens . . . drup drup drup . . . lekkage ! Maar Handy-Man als ik ben . . . hup op de ladder en repareren voordat gasten arriveren.

Tijdens al deze "interrupties", komt een grote kale man gehaast de winkel binnen. Kijkt wild om zich heen en komt in snelle pas op mij af. Ik dacht bij mezelf : "Gewoon het geld meegeven Lejo, geen gekke dingen doen !". Staat hij voor de toonbank, kijkt me aan en vraagt : "Kunt u vandaag nog een tafel & 6 HK Living stoelen leveren ?". Uiterlijk kalm antwoord ik : "Tuurlijk, hoe laat ?". Innerlijk dacht ik : "Pffffffff........Freaky Friday !". Moet er zelf nog om lachen, ja achteraf wel. Na sluit dus bus laden, moest ook nog kast brengen naar Benneveld. In een schattig stookhuisje, heb gevraagd of ik daar binnenkort foto's mag maken. Dat mag . . ., oja heb me ook opgegeven voor fotografie-cursus. Al met al een Freaky Friday, nu nog een Sensational Saturday & zondag naar Open Huis Ter Steege.

Ook al duurt het nog heel wat weekjes, iedereen is toe aan het voorjaar.
Hierboven een kleine teaser . . .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJN WEEKEND !

7 opmerkingen:

  1. Nou zulke freaky klanten wil je vast wel vaker hahaha. Heb gelachen om je verhaal.Zo zie je maar, niets is wat het lijkt.
    Leuk dat je een fotografie cursus gaat doen.
    Fijn weekend!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op zo'n dag kijk je uiteindelijk met volle tevredenheid terug!! Een cursus fotografie staat hier ook op het wensenlijstje, leuk dat je dat gaat doen!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Handy Mandy...waar moesten die stoelen en tafel naartoe dan?(dat detail vermeldt je dan weer niet en maakt me toch wel nieuwschierig)
    Wat zal die man vreemd gekeken heb toen jij met je handen omhoog en je rug tegen de muur stond te grijnzen naar 'm.....

    Lekker weekend !!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een leuke blog! Ik kom je volgen. Wij waren 2 uurtjes geleden bij je in de winkel met onze 3 kinderen en we hebben 2 prachtige Braxton hanglampen bij je gekocht. Eentje hangt al en 't staat geweldig in onze serre.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee Lejo,
    Wat een supergezllig mannenblog vind ik dit toch zeg !!! haha..
    Ik zie het mijn ega nog niet doen,heeft het niet zo op bloggen.
    Vind je vrouw het niet leuk dat bloggen ??
    En eehhhh staat de boel al blank ??? acch in Limburg staat het water ook hoog toch...

    DWEILEN MAAARRRRRR..

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja maar Lejo wie was er nou 'freaky' ... denkend aan een overval terwijl die beste klant alleen maar 'even' een tafel met stoelen wilde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lejo, wat een dag heb jij gehad.
    Als iedere klant waar je eigenlijk een beetje bang voor bent uiteindelijk een tafel en 6 stoelen bij je afneemt, nou dan gaat het goed toch?
    Heel goed weekend en warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails