maandag 4 oktober 2010

Sjarmerende Jul / Charming Christmas

Net als vorig jaar laat ik me inspireren door alles wat ik om me heen zie. Ik doe ideeën op tijdens beursbezoeken, een trendforecast, woonbladen, tips van klanten én natuurlijk andere blogs ! Een van de blogs die ik regelmatig bezoek is Sjarmerende Jul / Charmante Kerst van Hanna. Vorig jaar heb ik genoten van haar blog. Karin van Lief,Leuk & Anders plaatste ook al een post over Hanna. Het is zeker de moeite waard om haar blog eens te bezoeken.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.sjarmerendejul.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Just like last year i find inspiration all around me. Visiting Fairs, a Trendforecast, Interior Magazines, Customers and other beautiful blogs ! One of these blogs, witch i visit on a regular basis is Sjarmerende Jul / Charming Christmas, Hanna's blog. Last year i really enjoyed her blog. Karin ( www.liefleukenanders.blogspot.com ) already posted an item about Hanna's blog. Visit Sjarmerende Jul and find out for yourself !

2 opmerkingen:

  1. Thank you for sharing these links. I look forward to visiting these blogs soon.

    Best wishes,
    Natasha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga haar volgen het ziet er heel erg gezellig uit, dank je wel
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails