donderdag 14 oktober 2010

Over smaak valt . . .

. . . te twisten !
Gisteren was Gummbah te gast bij De Wereld Draait Door. Hij presenteerde zijn boek : Net niet verschenen boeken. Gummbah heeft hier 20 jaar aan gewerkt ! (zou het ?) Zijn net verschenen boek gaat dus over nét niet verschenen boeken. Voor mij al aanleiding genoeg om naar de boekhandel te rennen. Tja, humor . . . er valt over te twisten. Ik ken heel veel mensen die Gummbah verschrikkelijk vinden, soms grof en kwetsend. Maar meestal absurdistisch. Enfin, in het boek door Gummbah gemaakte covers en inleidingen van en over de nét niet verschenen boeken.

Hierboven een voorbeeld van een nét niet verschenen boek : Een glimmende stemvork suist door de wereld. Mét kort gedicht ! Helaas was Yvon Jaspers tafeldame bij DWDD, ze is ontzettend populair door haar programma : Boer zoekt vrouw. Niet echt mijn programma. Ook als tafeldame schiet ze meestal te kort, geef mij maar Georgina Verbaan of . . . tja, ook daar valt over te twisten !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fijne dag !

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad...over mevr. Verbaan als tafeldame valt ook te twisten...doe mij dan Tatjana Simic maar ha ha!

    Ik heb het gisteren trouwens niet gezien, meestal kijk ik er wel naar...

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK ben dus iemand die verbijsterd/en gillend van het lachen heeft zitten kijken, wat een droogkloot!!!!;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails