zaterdag 16 oktober 2010

Bedankt voor de fijne reacties !

De dag begon dus niet zo fijn, je gaat toch naar je winkel met gemengde gevoelens. Gelukkig staat daar Christy (elke dag !) voor mij klaar. Na de koffie ging Christy naar Diever (In de Lindetuin), en ik lekker aan de slag. We zijn altijd al om 9.00 uur aanwezig en de klanten liepen dan ook al vroeg binnen. Zo ook Alma (Duifje van Drenthe), hoppa, een hart onder de riem en samen lekker een bakkie troost . . . hahaha ! Bedankt Alma ! Nou toen kon de dag echt beginnen, en het werd een superdag ! Ontzettend druk en heel veel leuke klanten. De Herfstvakantie is begonnen en dat merk je direct. Leuk was dat webshopklanten uit België vandaag langs kwamen. Ze vonden de winkel nóg leuker dan ze al dachten . . . zo weer een veer in mijn kont ! Tussendoor even eten, mail checken en blogspot bekijken. Nou toen brak de glimlach op mijn gezicht helemaal door . . . bedankt voor alle lieve respons en steun. Ik sluit hierbij dan ook een "hoofdstukje onbegrip & achterklap" af en ga heerlijk genieten van de zaterdagavond. Zal eerst vorig blog verwijderen, Ria (It's me) heeft eigenlijk gelijk. Net zoals meerdere koekeloerders . . . van je af laten glijden en doorgaan. Nogmaals bedankt !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJN WEEKEND !

6 opmerkingen:

  1. *schouderklop*......geniet van je zaterdagavond!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor dagen zoals vandaag ... daar doe je het voor en daar haal je je energie uit toch, geniet er maar van!

    Ik hou me maar bij de wijze stelling: niet tevreden ...vertel het ons, wel tevreden ... vertel het door! Jammer niet iedereen daar zo over denkt.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het wel gelezen, maar vond het een lastige kwestie waar ik me eigenlijk niet in wilde mengen! Weet trouwens niet hoe er gereageerd is, maar .... vaak kom je met rechtstreekse communicatie het verst! Gelukkig maar dat je er een streep onder hebt kunnen zetten en vandaag een topdag hebt gehad!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prettig weekend!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo !! dikke knuffel ....van mij......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. voelt vast veel beter dan toen je de dag begon! :) hopelijk heb je een heerlijke zaterdagavond gehad...

    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails