dinsdag 13 april 2010

Uitslag Give Away nr 3 !

Een heleboel recepten via deze blog en mail kwamen binnen, heerlijk !
Kan binnenkort een Scandinavisch Kookboek op de markt brengen :-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We received a lot of recipes for this Give Away !
Soon my Scandic Cookbook in the shops ! haha....

De winna(a)r(es) van deze 3e Give Away is geworden :
Granny's Place !

Madelon heeft een heerlijk recept voor . . . Lentekip ! (zie onder)
Van harte Madelon, het Jeanne d'Arc Lepelrek met lepels komt snel jouw kant op !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
The winner of this 3rd Give Away is :
Granny's Place !
Madelon has got a delicious recipe voor . . . SpringChicken ! (see recipe below)
Congratulations Madelon, the Kitchenware plate of JDL is on its way !

Lentekip

4 lapjes kipfilet van ongeveer 125 gr.
Marinade
het sap van een citroen
1 eetlepel olie
1 eetlepel water
2 theelepels zout
2 teentjes knoflook, geperst
1/2 theelepel oregano
1/2 theelepel tijm
1 theelepel tabasco of curry

Doe alle ingrediƫnten voor de marinade in een schaal. Leg de gemarineerde kipfilet er in en laat dit minimaal 2 uur intrekken.

Hoe te maken
verwarm de oven voor op 200 graden.
Zet de schaal met marinade en kipfilet ongeveer 20 tot 25 minuten in de oven.

Lekker met pasta, Deense aardappelsalade of een groene salade.

5 opmerkingen:

  1. MMMM, lekker recept madelon, gefeliciteerd! groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik een dagje niet op blogspot, wordt ik op mijn blog gefeliciteerd deze schitterende Giveaway ben met stomheid geslagen!!!! Zo heb ik pech na pech (in het dagelijks leven dan he) en voila zo heb ik ineens met een aantal dingen zoveel geluk (hier op blogspot!!) dat ik er weer helemaal happy van wordt, Christy en Lejo ontzettend bedankt!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik herken het, het is zo leuk om kadootjes weg te geven! En het leuke hier is dat zoveel mensen dat doen. Maar jullie kado's zijn wel onwijs hoor!!!!!!
    De volgende doe ik maar even niet mee, heb deze week zoveel geluk dat nu een ander aan de beurt is.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He; Gefelicitee4rd Madelon!
    Via jou dit blog gevonden en volger gevonden.
    Leuk!
    Ook leuke webwinkel;zal er af en toe een kijkje nemen!
    groetjes Van Fleur uit de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Madelon! Yes ik weet lekker hoe jij je voelt hahahah zie mijn blog.

    Dank je lieve Christy en Lejo, heb vandaag de mooie kussen gekregen! Zie blog voor de foto's

    Kan jullie niet genoeg bedanken. liefs uit Zweden Drie dikke XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails