maandag 26 april 2010

Atelier Beeldende Kracht (Lente Fair)

Gisteren een verslag geschreven over onze Lente Fair, kom ik erachter dat ik Margriet Klijnhout van Atelier Beeldende Kracht ben vergeten !

Dus nu extra in het zonnetje ! Hierboven werk van Margriet Klijnhout
( Langs de vaart )

Workshop voor kinderen.

Op de Lente Fair presenteerde Margriet Klijnhout
div. werken van haar hand.
Mensen konden zich opgeven voor een cursus "Mandala's".

Mocht u meer informatie willen kunt u een kijkje nemen op haar website :
( www.beeldendekracht.nl )

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me zo gezellig daar. Jammer dat het zo uit de buurt is bij me.
    Die workshops voor kids was net wat voor mijn zoon.......
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Lejo en Christy bedankt voor al die zon!!! Het was ook beregezellig vorige week. Nog een paar uurtjes en dan kunnen we in de Lindetuin komen kijken. Ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails