zaterdag 17 april 2010

Give Away nr 5 : Ib Laursen !

Net als Alma van het Duifje van Drenthe bezocht In den Uylenbal
in 2008 voor het eerst Ib Laursen .
Helaas ben ik Alma toen niet tegen het lijf gelopen, anders hadden we een deens bakkie kunnen doen !
Door onze paardenhouderij bezochten wij Denemarken vrij regelmatig en raakte ik in de ban van de deense woonaccessoires en de French Nordic way of life.
Dat jaar verkochten wij Ib Laursen in onze 1e winkel te Ruinen,
later dat jaar in Havelte.
Ib Laursen was, naast GreenGate, één van de eerste deense merken die wij verkochten.
De teller staat nu al op 12 deense merken !
Ook dit jaar komt er een leuke collectie Ib Laursen naar Havelte en Diever !
En in augustus bezoeken we, natuurlijk, weer Formland, dé beurs als het gaat om deens, deens en nog eens deens !


Om te vieren dat we 1 mei In de Lindentuin gaan runnen en ook daar de deense merken volop vertegenwoordigt zullen zijn, hebben we weer een leuke

GIVE AWAY !
Een leuk Ib Laursen pakket t.w.v. € 100,= !


Het enige wat je hoeft te doen is door een reactie te plaatsen
met het antwoord op onderstaande vraag :
Welke sport beoefende Ib Laursen professioneel in de jaren '50 ?
Even googelen en reageren !
En wie weet win jij het Ib LAursen verrassingspakket t.w.v. € 100,= !

19 opmerkingen:

  1. Weer zo'n prachtige give away. Het kan niet op bij jullie. Heel veel succes met het openen van de nieuwe zaak!
    Ja hoor, gevonden! Het was wielrennen!
    Ik doe graag mee en zet een linkje op mijn site.
    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Quote: "De Zingende Wielrenner fuhr zwischen 1949 und 1953 21 Sechstagerennen, die meisten davon ...... 26.9.2009 - Heute feiern Geburtstag: Ib Laursen wird 8"3..."
    Ik denk dus ook dat het Een wielrenner was.
    Ik wil graag meedoen en zal zo meteen effe een linkje op mijn blog zetten.
    Ik wens je een hele fijne zondag,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste reactie hebben het antwoord al voor me verklapt: Wielrennen.

    Toch doe ik graag mee!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kans laat ik niet voorbij gaan...wat een prachtige give away!

    Ib Laursen beoefende het wielrennen, de man is al aardig op leeftijd trouwens. Vond een ansichtkaart op internet, maar dezekan ik helaas niet bij deze reactie voegen :-(

    Nu maar duimen...!

    Fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. na even zoeken gevonden: wielrennen (ha,ha, had sneller direct even de voorgaande reacties kunnen lezen :-)).

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was even zoeken maar het is wielrennen,
    Had inderdaad sneller gekund door de reacties te lezen hi hi. Maar nu heb ik wel even op hun site enz gekeken dat was heel leuk. Bij deze doe ik graag mee aan je give away.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super give away, ik doe graag mee! Ik wilde gaan googlen maar de blogsters hierboven waren me voor! Dus wielrennen.....
    Ik ga een linkje plaatsen, zonnige groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tja, wielrennen dus! wat een leuke give-away, ik doe graag mee! groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige give away hebben jullie weer, en ik wil heel graag mee doen!
    Ik heb even gegoogeld maar had inderdaad beter eerst de reacties kunnen lezen hihi...
    Hij was wielrenner dus...(ook niet origineel meer dit antwoord he...)
    Veel succes met jullie give away en fantastische winkel!
    lieve groeten Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee en wij hoeven niet meer te googlen. Het was wielrennen.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was wel even zoeken hoor!! maar wielrennen...........nouja zeg wat een prachtige give away................ik doe graag mee hoor!! echt superrrr geweldig !! ik ga duimen......fijne werkdag lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik sluit me aan bij het Wielrennen. Kon er maar 1 pag over vinden, ben toch gaan googlen omdat ik nooit wat klakkeloos overneem, daar ben ik te eigenwijs voor, wil het zelf vinden! Ik doe mee, ik doe graag mee, ik doe heel graag mee!

    Goetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had al eerder gereageerd, maar op de 1 of andere manier is de reactie verdwenen?

    Maar het antwoord is Wielrennen. En ik kom graag in aanmerking voor de Give Away! :-)

    groetjes, gera

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Is de give-away al gesloten, anders wil ik nog graag meedoen en het antwoord is wielrennen.
    Ik heb net ook gekeken naar de foto's van de nieuwe winkel en super, ik moet maar eens een dag prikken om jullie te gaan bezoeken.
    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik had graag meegedaan aan jouw Give Away en mijn antwoord is Wielrennen.
    groetjes liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ich würde zum Mitmachen Liebe, bitte count me in! Die Antwort ist Recycling. Ich hoffe, dass ich Ihre Frage undersood gut, ich habe überstrapaziert Google Translator.
    All the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,Hoi,
    Ook ik wil heel graag meedoen met deze fantastische "give away" en wat voor een!!?
    Maar goed het antwoord is WIELRENNEN.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Viavia kom ik vandaag voor het eerst op je site. Wat een plezier om hier rond te kijken.\
    Erg inspirerend allemaal.
    En ik weet niet of de give away inmiddels al weggegeven is, maar anders wil ik graag nog meedoen. Het antwoord is wielrennen [en ja, ik geef het toe, ik las het bij de andere reacties]

    succes met alles en bedankt voor de inspiratie!

    groetjes,
    Peggy-Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik weet niet wanneer de sluiting is, maar ook ik waag een gokje! Jullie gezien op de Libelle Zomerfair, harstikke gaaf. Het antwoord is inderdaad wielrennen. Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails