dinsdag 13 april 2010

Beursdag & Lezing te Ruinen ! Druk . . .


Vandaag (maandag) stond Lydia in de winkel, terwijl Christy, Lejo & (de 2 kassameisjes . . .) L. en L. de beursvloer onveilig maakte !
Ik met 3 dames op stap, als dat maar goed gaat dacht ik nog . . .
Maar alles ging perfect, want . . . de 1e stand waar we tegenaan liepen was
Walther & Co. !


Al zolang op ons verlanglijstje, 2 x bezocht in Denemarken en nu hier in Utrecht !
Wat een feest . . . hahaha ! Zo goed als de hele catalogus besteld , sorry andere winkels maar alles is al op ! :-)
Walther & Co. is nét iets anders dan andere Deense merken, apart met net dat beetje extra.
We zijn dus erg in ons nopjes met wederom een Deens merk in ons assortiment.
De teller staat nu op 12 deense merken . . . .

Op naar Bastion Collections, extra bestellen want in de voorbestelling zijn sommige artikelen al uitverkocht ! Bastion heeft mooie, aparte producten. O.a. Candle-Cans, veel hartjes etc . . .
We schrokken wel toen we het eindbedrag zagen . . . dat wil wat zeggen.
Dames, even op de foto, . . . L. & L. wel serieus aub . . .

Ja, zo is het goed ! Keurig ! :-)

Van Verre is een van onze favoriete merken, niet deens (haha...) maar toch favoriet !
Prachtige rubberen tonnen, Portugees glas & aardewerk, olijf-houtwerk etc . . .
Een groot deel van het Van Verre assortiment verkopen wij in onze winkel.
Vooral de tonnen en het glaswerk zijn razend populair.
Tip voor deze zomer : een pitcher met heerlijke punch, limonade of wijn !
Lekker makkelijk, heerlijk zomers en . . . genieten !


Moe thuisgekomen, zo van de auto de bus in, op naar Ruinen. Voor een lezing over paarden en alles wat daarbij komt kijken. Informatief, maar ben nu op ! Dus ik ga stoppen, weltrusten !

3 opmerkingen:

  1. oh...ik ben jaloers...ik wou ook wel mee hihi!
    Jullie hebben volgens mij een heerlijke dag gehad tussen al die mooi spullen!!
    Lijkt me super leuk! En volgens mij gaan dit jaar de vakantie richting....jullie dus... dan kom ik zeker even aan!
    Fijne dag nog en hopenlijk ben je een beetje uitgerust!
    lieve groeten, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch een vervelende baan!!!!!!
    Groetjes Madelon en blij te horen dat jullie zo hebben genoten (enne kan me je inkoop heeel goed voorstellen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOh ik ben ook jaloers, had ook graag mee gewild, de volgende keer een dagtocht voor de blogdames..... van verre daar ga ik even op de site spieken ziet er idd. super uit!

    Ps. heb helaas nog niets ontvangen, begin met ernstig zorgen te maken, stel dat iemand hier ergens nu in Zweden met mijn mooie kussentjes zit.....

    liefs uit Zweden bella(marion)vien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails