donderdag 8 april 2010

Music was my first love . . . .


Muziek is voor heel veel mensen belangrijk,
voor mij is muziek onlosmakelijk verbonden met wie ik ben.
Elke dag moet ik naar muziek luisteren.
Soms als afleiding, op de achtergrond en ontspannend.
Vaak als klankbord voor hoe ik me voel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
For many people music is very important.
To me, music is inseparable from who i am.
I have to lissen to music every day.
Sometimes for distraction, at the background and for relaxing.
Often it reflects my moods.


Een aantal jaar geleden ben ik tourmanager geweest van Suburbs
(winnaar Grote Prijs van Nederland 1997)
Dat was een tijd waar ik met veel plezier op terugkijk.
Optredens door het hele land met o.a Anouk, Kane en Di-rect.
Veel festival- en radio-optredens, ook Call TV (schaam, schaam . . .)
Zelfs een balletje getrapt met . . . Robbie Williams (!) tijdens Parkpop 1998.
In 2007 ging ik mee naar Liverpool (Beatles !) voor een clubtour.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Several years back i was tourmanager of Suburbs
(Winner Grote Prijs van Nederland 1997).
Those days were really enjoying, performances troughout the country with Anouk, Kane & Di-rect.
Many festival- & radio-appearances, including Call TV (shame, shame . . .)
Even played soccer with Robbie Williams (!) at Parkpop 1998.
2007, i joined Suburbs while doing a clubtour in Liverpool



Muziek staat dus behoorlijk centraal in mijn toch al, van tijd tot tijd, hectische leven.
Vandaar dat ons blog ook muziek heeft . . .
. . . soms moeilijk om te kiezen welke muziek op het blog te zetten.
Dus vandaar mijn vraag : welke muziek vind jij leuk ?
Reageer en geef 3 favoriete nummers op, ik stel dan een top 5 samen uit de ingezonden nummers en die worden via Mixpod op ons blog gezet !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
So music is in the centre of my, somewhat hectic, life.
That's why i have music on this blog . . . but is sometimes hard to choose.
So here's my question : What music do you like ?
Comment and give 3 of your favorite songs,
i will put together a Top 5 of the submitted songs.
Through Mixpod i will put the Top 5 on our blog !

5 opmerkingen:

  1. Caro Emerald draaien we op 't moment grijs ...

    Alvast een zonnig wiekent toegewenst!
    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Tja muziek, mijn vriend zegt weleens ik ken niemand die zo kan genieten van muziek als jij, ga er helemaal in op. Persoonlijk hou ik veel van The Dire Straits, Pink FLoyd, Coldplay, Keane, Marillion. Maar dat is nou niet echt wat voor op je achtergrond. Wat ik wel ontzettend mooi vind als achtergrond muziek is The Wings (Theme van Brokeback Mountain).
    Wens je alvast een fijn weekend,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS wat een ontzettend gave baan heb je gehad (balletje trappen met Robbie Williams... ACHHHHHHH)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kane, Anouk en Trijnte Oosterhuis zijn wel m'n favouiten. En ik vind heel veel nummers van ze goed. Moeilijk kiezen...mag jij doen!
    Groet, Jolanda
    Pa wat een leuke baan had en heb je...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I have been having songs on Sunday nights and I recently featured the singer Sissel! She is my favourite at the moment!

    Best wishes,
    Natasha.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails