vrijdag 16 april 2010

ik weet . . .

. . . dat ik niet klagen mag, ik heb tenslotte de coolste "baan" die er is, de leukste compagnon en collega's, de mooiste dochter, een hele lieve vriend, een fijn huis (lees:boerderij) etc . . . etc . . .
Maar wat ben ik moe !
Het wordt een gewoonte, maar ook deze dag weer pallet na pallet . . .

Doordat we per 1 mei ook In de Lindetuin gaan runnen hebben we het extra druk. Alles goed voorbereiden, contacten leggen met nieuwe leveranciers, praktische zaken regelen etc ...
En dat terwijl In den Uylenbal op volle toeren doordraait . . .
Elke dag draait de winkel als een dolle . . . en werken we iedere dag gemiddeld met 3 a 4 man sterk !
Als klap op de vuurpijl organiseren we natuurlijk ook nog de Lente Fair 2010 !
Tja, dat stond al voordat In de Lindetuin in zicht kwam.


Dus mocht ik ietwat "zeurderig en klagerig" overkomen, dan weten jullie de reden !
Ik slaap nu ong. 3 a 4 uur per nacht, heb het gevoel alsof ik opsta voordat ik naar bed ga !
Maar over 1 week dus de Lente Fair en over 2 weken . . . tromgeroffel . . . .
overname In de Lindetuin !
Slaperige groetjes van mij !

2 opmerkingen:

  1. Ooooo hellup, ja daar sta je natuurlijk niet bij stil maar als je het zo zegt. En er staat je nog zo'n drukke periode te wachten ondanks dat het natuurlijk een geweldige uitdaging wordt. Mij lijkt het prachtig de Lindetuin maar weer een hoop werk erbij... Hoop dat je uitzicht hebt op een fijne vakantie met helemaal niets wat moet!!!
    Groetjes en fijn weekend.
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met alles ondanks de drukte....jammer dat Havelte zo ver weg is van Rotterdam anders kwam ik gezellig langs...
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails