zaterdag 3 april 2010

Ronde thee- & keukendoeken ! Handy !

Jaren geleden (lees : 4 jaar) verkocht ik héél veel keukentextiel van JMA in mijn oude winkel in Ruinen. Met name het Jet textiel liep als een trein. Jet by ter Steege heeft nu haar eigen textiellijnen, passend bij de serviezen.

JMA Benelux introduceerde een aantal jaar geleden ook de ronde thee- & keukendoek van Jorzolino. Al jaren staat Jorzolino synoniem voor kwaliteit in bad- en keukentextiel.

De klanten waren echter wijfelend : "een ronde theedoek ?"
Maar na een aantal jaar zijn de ronde thee- (€3,95) & keukendoeken (€4,95) van Jorzolino een groot succes.
Door de ronde vorm neemt de doek minder ruimte in ( diameter 60 & 65 cm ).

In den Uylenbal verkoopt heel veel Jorzolino & Elias keukentextiel, zowel de stippen, ruitjes (pompdoek) én hartjes !
Koopt u dit weekend een setje a € 8,95 dan ontvangt u een leuk Paaspresentje !

Zondag is er Paas- & Rommelmarkt op het Piet S0erplein tegenover
In den Uylenbal !

We zijn van 11.00 tot 17.00 uur open, een leuke etalageopdracht voor de kinderen, voor iedereen een leuk presentje, een lekkere plak Paasbrood etc .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tot ziens bij In den Uylenbal en een fijn Pasen !

3 opmerkingen:

  1. Happy Easter!

    groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vind die ronde keukendoeken echt bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de ronde handdoekjes geweldig
    Kan ik ze nog kopen bij u
    De hartjes rood en de zwarte met witte stippen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails