donderdag 29 april 2010

De laatste loodjes . . .

. . . en dan komt de finish van onze uitputtingsslag in zicht !
Vandaag was de overdracht van In de Lindetuin.
Emily & Linda stonden in In den Uylenbal en Christy en ik reden op en neer naar Diever om spullen te brengen.
Nou staat In de Lindetuin vol dozen !
Pip Home, At Home with Marieke, Braxton,
Riverdale, Bastion, Jeanne d'Arc etc etc . . .
We hebben de afgelopen weken ontzettend hard gewerkt aan alle voorbereidingen, van o.a. de Lente Fair, In de Lindetuin, Voor- en Zomercollecties en ga maar zo door . . .
Dus de geest zegt "JA" , maar het lichaam hapert . . . hahaha !
Morgen In de Lindetuin inruimen, de opening voorbereiden en dan genieten !
Want ondanks ons harde werken ( niemand kan zeggen dat we lui zijn ! ), genieten we volop van alles wat we ondernemen. We leven onze droom en dat geeft elke dag een boost van energie !
De Goodie/Giftbags staan klaar, dus het feest kan beginnen.
Mochten jullie tijd hebben kom dan gezellig langs bij In de Lindetuin, zaterdag a.s. 1 mei !
Een hapje (Bart Gouma), drankje (glaasje prosecco . . .mmm), muziek en . . .
de Goodie Bag !
Lydia, Rian & Emily runnen zaterdag In den Uylenbal. Tinka, Linda, Angela, Sharon, Christy en ik staan voor u klaar in In de Lindentuin !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TOT 1 MEI !

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de overname...een kroon op het harde werken! Ook veel succes met de opening!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie maken ook overal een feest van he voor de gasten!!!! Ik weet zeker dat ik op een dag jullie kant op kom, zulke gastvrije mensen dat moet een succes worden. Maar morgen niet, dan speelt mijn zoon zijn wedstrijd voetbal voor het kampioenschap.
    Ik wens jullie heel veel succes een hele gezellige dag en de tijd om ervan te genieten!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails