vrijdag 2 april 2010

GIVE AWAY Nr. 4 ! WOW ! (ben er stil van . . .)

Gisteren de uitslag bekend gemaakt van onze 1e Give Away, vandaag op Goede Vrijdag alweer Give Away nr. 4 !
Dit is echt een heel speciale . . . .

Zoals de meeste van onze bloglezers al weten gaan wij per 1 mei In de Lindetuin runnen, zowel de winkel als het vakantiehuis.
Om dit heugelijke feit te vieren worden er meerdere activiteiten georganiseerd, waaronder dus een Give Away !

Waar bestaat deze Give Away uit ???? Gaat u er rustig voor zitten . . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Een verzorgd weekend voor 8 personen in
Vakantiehuis In de Lindetuin !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW !
(we schrikken er zelf van !)

U verblijft met 8 personen in het prachtige vakantiehuis In de Lindetuin !
U treft een goed gevulde koelkast aan, met eten en lekkere drankjes.
Een kortingkaart met 20% korting op de gehele collectie van woon~ en kadowinkel In de Lindetuin of In den Uylenbal !
En alsof dat nog niet genoeg is ontvangt elke gast een Goodie Bag met leuke artikelen van onze leveranciers.

Wat moet u doen om kans te maken op deze ongelooflijke Give Away ?
Heel simpel, regaeer met : JA , IK WIL DIT WEEKEND ! En maak kans op dit heerlijk weekendje weg in vakantiehuis In de Lindetuin.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
klik voor een impressie van vakantiehuis In de Lindetuin op onderstaande link :

17 opmerkingen:

  1. Recht heeft niemand in dit land ! maar het eerste wat mij te binnen schiet over deze give away............is dat ik het heel erg gun aan mijn lieve vriendin Rolanda en haar 4 kinderen en aanhang,......we gaan straks met zijn alle hun vader begraven...................en gun je een gezin met zoveel verdriet en ellende toch wel iets moois om naar uit te kijken weer !

    En wie weet trek je straks mijn lootje wel.dat zou toch geweldig zijn !!

    Fijne dagen.lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gun zo'n geweldige prijs aan heel veel mensen in dit land. Maar omdat ik niet alle mensen ken die ik het zo zou gunnen, houd ik het dicht bij huis.

    Graag zouden wij samen met 3 andere stellen het weekend willen beleven. Waarom deze 3 stellen, omdat elke stel een veelbewogen jaar achter de rug heeft. Het gaat dan om beschuldigingen waar de honden geen brood van lusten, ziekte met die rare letter K en natuurlijk het grote beest dat recessie heet en daardoor je baan moeten verliezen.

    Samen zouden we een geweldig weekend kunnen hebben, met veel praten, elkaar een hart onder de riem te steken en natuurlijk vooral genieten, genieten zonder de kinderen. Zodat we er allemaal weer met een frisse start kunnen beginnen.

    Een fijn pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een geweldige prijs. Ik gun de prijs aan iedereen hier in blogland maar ik wil zelf ook graag mee doen.

    Ik zou de prijs willen winnen omdat mijn familie met mij een zwaar jaar achter de rug hebben. Ik heb veel in het ziekenhuis gelegen en bij ieder onderzoek, iedere chemo en ieder moeilijk moment waren zij er voor mij. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten. Met mijn zusjes, ouders en vriend wil ik wel een heel weekend genieten om ze zo te kunnen bedanken.

    Hele fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een super prijs,ongelovelijk dat je dat weg geeft.Ik gun het iedereen echt van harte dat ze dit winnen.

    Zoals ik in de andere reakties al gelezen heb ben ik echt niet de enige die een harde strijd heeft geleverd tegen de wel bekende rot ziekte(k).Toen het met mij weer de goede kant op ging is mijn moeder aan de zelfde ziekte helaas overleden. Dit alles blijft moeilijk en blijft een strijd, met ups en downs. Want je blijft met de lichamelijke en psychische gevolgen zitten.

    Het overlijden van mijn moeder is nu 2 jaar geleden. Zij waakt over mij dat weet ik zeker.
    Want vlak daar na ben ik de liefde van mijn leven tegen gekomen,mijn steun en toeverlaat Edwin.

    Samen met hem en een aantal anderen zoals mijn vader zou ik graag dit weekeind beleven.
    Ook omdat onze wintersport in feb niet echt leuk is verlopen. Ik heb namelijk mijn knieband gescheurd en zit al 4week thuis kan geen kant op.

    Ik sluit dit lange verhaal af met de wijze woorden." Geniet van alle kleine dingen in het leven, want het leven duurt maar even"

    liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat zou ik het een van die meiden die hier boven schreven het gunnen. Wat hebben wij het dan heerlijk. Kunnen gaan en staan waar we willen. Als ik dan dit allemaal lees denk ik mens wat zijn we bofkonten. Dus als ik mee mag stemmen. Kies ik een van de vier. Ben blij dat het niet aan mij is. Want ik gun het ze allemaal. Liefs en een heel fijn weekend......Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, recht op iets hebben, dat zou ik nooit beweren. En als ik eerlijk ben, dan zie ik hierboven beschrijvingen, waarvan mensen het ook heel goed kunnen gebruiken. Misschien nog wel meer dan wij.
    Maar zelf heb ik een druk jaar achter de rug. Ik ben van baan veranderd, meer gaan werken, daarnaast nog raadslid van een gemeente die ging fuseren. Dus behoorlijk druk allemaal. En dan zit het er deze zomer niet aan om op vakantie te gaan, vanwege een kleine, maar noodzakelijke verbouwing van ons huis.
    Dus om weer op adem te komen met mijn familie (die ik de laatste tijd ook niet zo veel gezien en gesproken heb) zou het erg fijn zijn om deze give-away te winnen. Dus als het effe kan . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verhalen!!!Voor degene die wint alvast een fijn weekend want het is een geweldige prijs.

    Maar het lijkt mijzelf ook heel leuk om deze give-away te winnen.

    het lijkt mij ontzettend leuk om met ons samengestelde gezin met zes kinderen (18,18,16,9,7,&5 jaar )een weekend zo luxe te genieten.
    Ons gezin is een rijkdom op zich hoor, mij hoor je niet klagen maar om met zn allen op vakantie te gaan is niet te betalen en dan is zo'n weekend natuurlijk een feestje op zich.

    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon omdat het me heerlijk lijkt een weekendje weg te zijn op zo'n prachtige lokatie...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm, ik vind dat Ria van It's me een soort van recht heeft op deze prachtige Giveaway. Een gezellige Paasmaandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is toch geen normaal prijsje jeetje. En wat leuk voor jullie om zoiets moois te mogen runnen!
    enne
    JA IK WIL DIT WEEKEND... natuurlijk wil ik dit weekend. Redenen zat maar dat heeft iedereen.
    Dus daar laat ik het dan ook bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Christy en Lejo,
    Het is natuurlijk fantastisch als je een prijs mag weggeven en voor diegenen die hem ontvangen is het zeker in dit geval een prachtige prijs. Zij die deze prijs krijgen mogen dan ook met recht gaan genieten van alles wat jullie te bieden hebben, en ik kan zeggen dat is veel.Het genieten van ons begint al als wij naar "In Den Uylenbal" toegaan om daar van jullie creativiteit en vriendelijke bediening met nieuwe ideeën en fantastische producten weer naar huis terug gaan.Natuurlijk heben wij ook al een kijkje kunnen nemen van de "Lindetuin" ook hier zullen jullie wederom een fantastische lokatie van maken waar wij veel van gaan genieten.Voor hen die de prijs mogen winnen hopen wij dat zij ook zullen genieten van jullie gastvrijheid .

    veel plezier
    Gea en Geert
    Út Fryslân

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige prijs!
    Allereerst wensen we jullie veel succes met de overname van de Lindetuin! Een mooie kans, wij kennen het pand, de entourage is prachtig.
    Toen wij vorig jaar onze winkel Lovely Lifestyle zijn gestart hebben wij veel hulp gehad van onze vrienden Eric & Angelique en zulke vrienden zijn goud waard en kun je niet genoeg bedanken. Wij zouden het fantastisch voor ze vinden als zij met hun kinderen een weekend mogen genieten van jullie vakantiehuis en alle extra aanbiedingen, een geweldige prijs hoor!

    Een vriendelijke groet,

    Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige prijs...maar omdat we zelf eigenlijk heel gelukkig zijn kan ik geen redenen bedenken waarom wij....
    Ik las het verhaal van Ria (van It's me). Het lijkt me geweldig als je voor haar vriendin en kinderen een extra lootje er in stopt, namens mij.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOh ik durf bijna niet mee te doen, is 4 personen en een Jacky ook welkom als we een weekje Nld. plannen, kan ik gelijk proeven hoe ik zelf een B&B kan beginnen, misschien in ruil dan voor een weekje bij ons in het gastenhuisje, die is maar voor 2personen maar wel helemaal in Zweden op een prachtig eiland!

    Liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja ik wil dit weekend!!! Goed iets anders...ik zou heel graag dit weekend wensen.......
    Cross my fingers......Wat een geweldig, ongelofelijk, gaaf, lief en warm en veels te groot cadeau.....maar wat zouden we ervan genieten....
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. JA , IK WIL DIT WEEKEND !

    Wat klinkt dat hè?!! (het klinkt wel heel 'hebberig' maar o, wat zouden we er blij mee zijn:-)))!

    Hartelijke groet, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  17. JA , IK WIL DIT WEEKEND !
    (brutaal hè?! :-)), maar het lijkt me heerlijk een weekend zo in de watten te worden gelegd!

    Groetjes, Gera
    p.s. ik had eerder hierop gereageerd, begrijp er niets van, mijn reactie is ineens verdwenen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails