dinsdag 20 april 2010

Bellavien & Colorique !

Vanmorgen mailde ik naar Bellavien om te vragen of de Colorique kussens waren aangekomen.
Zij won onze Give Away met als prijs : 5 Daisy Mae kussens van Colorique.
Nu wist ze dus gelijk dat ik de laatste dagen het te druk heb gehad om andere blogs te volgen.
Schaam, schaam . . . maar als excuus kan ik de drukte in en rondom de winkel(s) aanwenden.
Maar ik beloof beterschap, ik zal volgzamer zijn de komende tijd . . . hahaha

Maarrrrrrr..... ze zijn aangekomen, zij het met vertraging ( aswolkje ? )
Ze heeft 2 hele mooie foto's gemaakt en het is ontzettend leuk om te zien dat onze producten zelfs in Zweden (!) het erg goed doen.

Bellavien, héél veel plezier met de Colorique kussens, en dames mochten jullie enigzins jaloers zijn op Bellevien, check dan eens onze webshop (reclame !!!) en schaf deze kussens voor een leuke prijs aan !
Vrolijk, kleurrijk de zomer tegemoet !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Onze teller qua volgers (koekeloerders !) staat op 99 !
Wie wordt nummer 100 ???
Voor diegene hebben we een leuk presentje klaar liggen !
Dus koekeloer eens binnen bij In den Uylenbal en ontdek een wereld vol passie, liefde voor interieur en tja . . . ontdek het zelf !

2 opmerkingen:

  1. Hahha ja wij hadden de kussens al langs zien komen!!!! Zodra mijn rek van JDL binnen is mail ik jullie ook wel even!!! Enne mooi Lost op de achtergrond ik ben fan van Anouk en heb haar dan al regelmatig live gezien.
    Groetjes en fijne avond,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik mij nog een keer aanmelden ha ha! Wil ik best doen hoor, ben echt de beroerdste niet hi hi!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails