maandag 19 april 2010

Santa and Springtime !

Gisteren, terwijl de meeste van jullie er op uit trokken, toog ik naar Hillegom.
Het zonnetje aan een strak blauwe hemel en rond de 18 graden. Vlak voor Hillegom stond ik in de file, want een heleboel dagjesmensen besloten gisteren naar de Keukenhof te gaan.
Eigenlijk heel logisch met zulk prachtig weer.
Maar ik ging niet naar de Keukenhof, ik ging naar . . . .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De Kerstshow van Braxton Home Collection !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het blijft een vreemde gewaarwording, terwijl buiten de zon schijnt en de files richting strand met het uur langer worden, hoor ik "Jingle Bells" of
"Merry Christmas to you . . ."


De foto's van de Kerstshow houden jullie tegoed, nog ietwat vroeg in het jaar !
Maar ik heb een paar leuke foto's genomen van de showroom van Braxton Home Collection.


Braxton Home Collection heeft weer geweldige collecties, dit is mede te danken aan Christina, de inkoopster van Braxton. Christina komt uit . . . Denemarken ! Met Christina had ik een lang en interessant gesprek over Denemarken en de merken die daar vandaan komen.
Leuk om met haar van gedachten te wisselen, leerzaam en informatief.


Omdat wij veel Deense merken voeren, is het belangrijk om op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen, daarom gaan wij elk jaar naar de vakbeurs Formland in Denemarken.
Met de meeste merken heeft In den Uylenbal wekelijks contact, i.v.m. collecties, beurzen, etc . . .
Op dit moment brengen wij div. partijen bij elkaar om bepaalde Deense merken naar de Nederlandse beurzen te krijgen. Of dit gaat lukken is de vraag, maar het is wel spannend ! ( . . . wordt vervolgd ! )



Voor dit moment is het genieten van de prachtige showroom van
Braxton Home Collection !

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er prachtig uit daar !!!
    rare gewaarwording lijkt me als je nog voordat de zomer begonnen is, alweer voor Kerstspullen moet gaan kijken (niet dat, dat erg s natuurlijk :-)
    Groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat lijkt me ook een aparte gewaarwording maar zeker geen straf schitterend zeg. Zag van de week geloof bij Oprah een reportage over Denen zelf, de gelukkigste mensen op aarde. Maar lijkt me ook erg mooi en een sociaal land en laten we het inderdaad maar niet hebben over de merken die er zijn, lijkt me geweldig als jullie dat gaan verkopen.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails