dinsdag 29 maart 2011

Ziek, zwak én misselijk . . . brrrrrrrrrr !

Nou nou. poeh poeh, .... dat kwam onverwachts. Na zondag heel de dag in de weer te zijn geweest met 't Mugje van Meppel (winkel leeg, thuis uitladen, alles sorteren . . .) sloeg 's avonds de griep toe. Van het een op andere moment lag ik te "shaken" op de bank. Koude koorts, spier- en hoofdpijn én misselijk !! Meestal voel ik zoiets aankomen, maar dit keer dus niet . . .

Vermoeidheid spelt een rol als je ook nog tijdens je vrije dag doorgaat. 's Nachts niet slapen, heet bad nemen, 10 keer onder de hete douche om de kou te verdrijven. Kletsnat wakker worden, bed verschonen . . . bah, bah en nog eens bah ! Daar komt nog eens bij dat ik slecht ziek kan zijn, dus voor Arie was het ook geen pretje . . . sorry Arie !! Maar na gisteren heel de dag te hebben geslapen voel ik me nu wat beter. Ik doe het vandaag rustig aan. Mezelf in acht nemen en goed eten.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fijne dag !

12 opmerkingen:

  1. Beterschap!
    Enne ... neem nog een lekker sinaasappeltje van me!

    groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk je wel een beetje aan jezelf, Lejo!?
    Doe maar rustig aan vandaag. Misschien weer eens een vrije dag???

    liefs,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beterschap Lejo!! veel vitamientjes.. rust én ZON!!

    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zijn meer met griep op het moment Lejo hoor ik hier en daar dus je bent niet alleen ziek mischien is dat een beetje troost.
    Beterschap !!!!

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit kost tijd.....EN geduld;)....weet wel waar jij een tekort aan hebt :D!
    DOe het rustig aan, ziek lekker uit, ga lekker in de zon achter het raam!

    Beterschap!
    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zit ik hier (sorry, toch een beetje ongeduldig) telkens de mail te checken...lig jij ziek in bed!!!

    Lejo, ik wens je van harte beterschap...zorg goed voor jezelf :)!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Achhhhh wat sneu nou !! heel veel beterschap !!..liefs van ons.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat naar nou. En net nu het zo lekker weer is!
    Lekker uitzieken en je laten verwennen. Beterschap hoor.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap!!! Ik ben er net weer een beetje doorheen dus weet hoe je je voelt... beroerd met een hoofdletter B
    Neem de tijd (ook al wil je dat niet... ahum!) en misschien eens een saunaatje pakken, knapt een mens van op!

    Lieve groet,
    Monique

    by the way... ben zooooh trots (en stiekem een beetje jaloers) dat het zoooh lekker bij jullie shop (s) gaat! Nu weer de hele toko van Mugje overgenomen, Man, wat een blessings! Stuur ook eens wat klanten naar Barneveld! Hahhahahaha... nee, hoor het gaat hier ook wel beter dan vorig jaar maar er mag nog wel eventjes een schepje bovenop... ik heb geduld en heel veel vertrouwen!
    Doeihoei!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails