maandag 7 maart 2011

Nationale Boomklim-dag !

Na een rustig weekend ben ik begonnen met een grote schoonmaak. Alles de kamer uit, alle onbruikbare dingen op de brandstapel, stofnesten weg etc ... Toen het erf op, de paarden verzorgen, met de honden dollen (de poezen genoten van het zonnetje . . .) en toen wilde ik iets doen wat ik vroeger ook al zo graag deed : De boom in ! Goh, ik wil zóóóóóó graag een boomhut, maar helaas wel veel bomen, maar geen geschikte ! Er staat wel een hele grote op ons erf, dus dan maar klimmen, klimmen . . . en genieten van het uitzicht. Waar een klimpartij al niet goed voor is . . . , in je eentje daar zo boven uitkijkend over de weilanden. Gedachten razen door je hoofd, ideeën borrelen naar de oppervlakte . . . héérlijk zo,n klimpartij . . . alleen nog naar beneden :-)

Dus jullie kunnen wat mij betreft allemaal de boom in ! Het doet je goed !

Boonhutten zijn echt geweldig, maar een Kota lijkt me ook ontzettend leuk.

Je eigen plekje, weg van de rest . . . even alleen met jezelf !

Ach, met meerdere mensen is ook leuk hoor, dan nemen we gewoon zo'n grote !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJNE AVOND !

9 opmerkingen:

  1. Ohhh...nog nooit van een kota gehoord, maar ze zijn wel errug leuk!!

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET!! alleen ben ik bang dat het er héél lullig uit gaat zien in onze boom in onze tuin model pijpenla......model rijtje....model "daarwaariedereenjezietzittenenzejetochalvreemdvonden".
    Ah toe....mag ik in jouw hutje????? Breng ik de koekjes mee!!;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja een kota (waar ik nog nooit van gehoord had..) wil ik ook!!! en dan ook zo'n leuk verandaatje ervoor:))
    heerlijk om in weg te dromen.. eerst maar erover dromen;)

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat boompje in mijn tuintje zal ik het niet aan doen, die zit al in een crisis, maar bijna voor de deur staat op het pleintje echt een geweldige oude boom ... zal ik daar eens in klimmen? Vroeger durfde ik dat wel, maar vond het naar benee zo eng en dat zal nu vast nog erger zijn:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ook..... Wat ik ook prachtig vind is een pipowagen in de tuin.. Maakt eigenlijk niet zoveel uit hoe ie er van buiten uit ziet maar een eigen plekje :) HEERLIJK!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat klimmen! Hebben onze kids erg veel gedaan toen we nog een bos in de 8ertuin hadden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je lieve woorden op onze blog.

    Wat is dit een leuke post,ja,wij zouden ook wel een boomhut willen hebben ha,ha,en dan met de geiten op de tweede foto,schitterend.

    Fijne zonnige dag vandaag,gr inka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha, ik zie je al boven in die boom zitten.
    Zo'n kota verkopen ze hier bij het tuincentrum ook, met van de bankjes rondom en zo'n haardje in het midden. Ha dat lijkt me wel wat, vooral dat haardje, ik heb het ondanks het zonnetje nog steeds heel erg koud buiten.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me niet zo'n goed idee om in een Catalpa te klimmen, doe mij dan maar een Kota! Fijne (schoonmaak) week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails