vrijdag 11 maart 2011

Lynda's Smoelenboek !

jaja, ook ik geef gehoor aan de oproep van Lynda om deel te nemen aan haar Smoelenboek ! Volgens mij vertel ik eigenlijk best veel in mijn blogpost over mezelf, maar wellicht kennen jullie me ietsjes beter na het lezen van onderstaande "hersenspinsels" !
Ik ben Lejo, 47 jaar en woonachtig in Ruinen. Op de grens van Ruinerwold / Ruinen, dus veel in het dorp kom ik niet. Soms als ik het Duifje een bezoekje breng. Ik woon samen met Arie op een boerderij, alwaar Arie een stal runt. Mijn dochter Femke komt vaak langs en is net als Arie besmet met het "Paardenvirus". Marianne, haar moeder, is mijn soulmate. Samen met Christy run ik 2 woonwinkel en een vakantiehuis. In den Uylenbal te Havelte en In de Lindetuin te Diever.

Hobby's ?? Teveel . . . , mijn werk is mijn grootste hobby. Daarnaast fotografie, wandelen, lezen, muziek, theater,verzamelen (van alles en nog wat, heb zelfs een Star Wars museum gehad !), maar de meeste tijd gaat op aan het Wereld Wijde Web. Tja, blogspot op nummer 1 !



Hekel hebben aan ? Waar moet ik beginnen . . . . , misbruik maken van in welke vorm dan ook. Ouders die hun kinderen verwaarlozen, dierenleed, onrecht, extreme vorm van religies . . . etc . . .etc . . . gelukkig vinden de bovenstaande "hekeldingen" niet vaak plaats in mijn omgeving.

Dromen zijn bedrog ! Máááááár soms komen ze uit ! Je moet er keihard aan werken en nooit opgeven. Ik heb geen grote dromen . . . tja, een boomhut . . . en ik leef gedeeltelijk mijn droom. Ik heb echter 1 wens : WORLD PEACE ! :-) , met dank aan Sandra Bullock.

Kleren maken de man . . . , mijn favoriete kleding stuk is een blouse. Ik heb er een stuk of veertig met ruitjes in alle kleuren, dan nog een stuk of 40 met allerlei prints. Maar mijn favo-blouses zijn die van Hans Ubbink. Ik probeer er elk jaar 1 of 2 te kopen.

Hans Ubbink Man
ISSEY MIYAKE . . . draag hem nu ook . . . hmmmmmm !

Tegendraadse zonnebloem . . . i like it !

Maar een veldboeket is favoriet !

Wat betreft muziek is mijn smaak erg breed, maar Lisa Gerrard en Brendan Perry van Dead Can Dance maken zulke mooie muziek dat dat bij mij op nr. 1 staat. Verder allerlei stijlen zoals Jazz , Klassiek, Pop, Rap & . . . last but not least : De Smartlap (Héérlijk !)

Ik lees op dit moment Elizabeth George. Eigenlijk lees ik bijna niets anders, was wel (na 200 blz.) in de ban van Stieg Larsson en moest echt afkicken tot ik de trilogie uit had.

Gewoon gaan kijken deze film. Hard en confronterend . . . hoe ou jijn reageren, wat zou jij doen ? Een film om over na te denken. Ik vond hem fatastisch.

Vakantieland ? ITALIE !!!


Fijne herinneringen aan Perugia, a long time ago !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zo das klaar . . . thnx Lynda voor dit leuke idee !

8 opmerkingen:

  1. Er staat nog verrassend veel nieuws in hoor Lejo...een welkome aanvulling dus op wat ik al wist. De liefde voor Italie deel ik met je, we gaan er dit jaar voor het eerst sinds jaren niet naar toe, maar het kost mij nu al moeite hi hi!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He schollekop leuk om je beter te leren kennen. Niet alleen onze geboorte plaats hebben we gemeen maar ook vakantieland.
    Kom er net weer vandaan. En dan die Hans Ubbink, die zijn kleding vind ik top. Zijn jasje jammie en dan vooral de binnenkant...
    Heb je mijn smoel ook gezien? Staat al bij Lynda. Lieve groet van Lena;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lejo.... Elizabeth George... ook mijn favoriet.. ik heb alle boeken...
    en ook ik moest afkicken bij Stieg Larsson
    Weer leuke dingen over je gelezen.. dank je wel
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, nou heb ik helemaal een beeld van je; het plaatje 'wie is Lejo' wordt zo steeds completer terwijl jij het vooralsnog moet doen met info op mijn blogje :-)

    Als de leverancier bij jou nou het werk doet, dan heb ik in mei een datum dat ik toch al tig uren in de auto zit en best nog een stuk verder door kan rijden; heb jij ook een completer plaatje en ik gave spullen haha ...

    Groetjes en fijn weekend,
    Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat we je zo een beetje beter hebben/mogen leren kennen,fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WHAHAHAHAHA SAndra Bullock, geweldig in die film!!!! Ik ga je linke alleraardigste meewerkende Lejo, maar eerst "smartlappen"we even samen..wat wil je zingen, de Vlieger? In een discohteek???
    Wel jammer dat 4 april dan weer op een maandag valt ;))

    SALUT!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, leuk, leuk om jouw hersenspinsels te lezen.
    Geniet van het weekend!
    Groetjes, Sas

    by the way... heb je mijn mail nog ontvangen?
    Ik ben zo nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi verhaal over jezelf. Een echte duizendpoot als ik het zo lees!
    Binnenkort ga ik weer naar Diever om daar te wandelen. Kom ik ook even in je winkel snuffelen.

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails