zaterdag 12 maart 2011

(nogmaals) 4 April !

Tja . . . de pc deed gek dus alleen de foto's stonden in mijn vorige "4 April" blogpost, solly . . .dus een 2e kans.

Vanochtend kreeg ik een telefoontje van Barend Toet (foto boven en géén familie). Barend Toet is oprichter van Muziekkrant OOR en het blad bestaat dit jaar 40 jaar. Over die 40 jaar heeft Barend Toet het boek "Keihard & Swingend" (de jongensjaren van Muziekkrant OOR) geschreven. Zoals jullie wellicht al weten deed ik mee aan een veiling voor Serious Request, deze veiling won ik. Nu krijg ik dus 4 april dit boek uitgereikt door Barend Toet en Giel Beelen !

(Giel Beelen, DJ 3FM)
De uitreiking vindt plaats tijdens de boekpresentatie, met daaropvolgend een groot OOR-feest met veel optredens.

Dit alles vindt plaats in Paradiso !

(Bas Kosters, winnaar Robijn Fashion Award 2003)
Elk jaar doe ik mee met deze veiling. In 2009 won ik een DJ-tas van Bacardi gepimped door Bas Kosters. Bas Kosters is mijn favoriete Nederlandse ontwerper.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJN WEEKEND !

3 opmerkingen:

  1. ahhhh gelukkig ik snap het nu... heel veel plezier op 4 april!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snapte het al niet, alleen die foto's. Ik maar denken, wat gaat er nou mis. Loop ik achter op algemene ontwikkeling? Pff...gelukkig, nee dus.
    Maar wat gaaf Lejo. Gefeliciteerd! En nog een goed doel gediend ook. Heel veel plezier op 4 april. Laten je weten hoe het is geweest?
    Fijne avond.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha,ha,ik snapte je vorige post ook al niet maar,nu is het helemaal duidelijk.
    Heel veel plezier op 4 April!fijne week

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails