woensdag 30 maart 2011

Brocante Spullen en Prullen !

HAPPY BIRTHDAY TO YOU CHRISTY !!!!
(39 alweer :-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
In de Lindetuin heeft een lange geschiedenis wat betreft brocante spullen. Richard & Janine gingen dan ook regelmatig op pad naar bijv. Lille en andere brocante markten om leuke spullen te "scoren". Tot voor kort vond je in In de Lindetuin daar nog de sporen van. Christy en ik hebben, helaas, geen tijd om ook nog eens op speurtocht te gaan naar "spullen met een verleden", máár sinds kort hebben we een heleboel brocante artikelen in ons assortiment.

Door overname van de inboedel van 't Mugje van Meppel, kasten van Havenloods 23 en eigen speurtochten hebben we nu een speciale Brocante ruimte ! Het is nog niet heel veel (nou ja...), maar het is een start. Begin me al helemaal Malle Pietje te voelen :-)

(Herken ik daar nou Carla & Jaap op de foto ?)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het is trouwens razend druk in de winkels, gisteren leek wel een zaterdag. De prachtige School Cabinet van HK Living is VERKOCHT (snik, hij stond zóóóó mooi), heel servies (alles 12 delig) van Jackson Square (voor op de boot !), tafel + 4 HK stoelen etc . . . , we hebben dus weer genoeg ruimte :-) Ja, het seizoen is alweer begonnen !!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu gaan we ons opmaken voor SPRING FAIR 2011, 16 APRIL !
Fijne avond !

13 opmerkingen:

  1. Mijn hartelijke felcitaties voor Christy en ik hoop dat jij inmiddels weer helemaal opgeknapt bent! Leuk dat brocante!!!!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd voor Christy... ik ben in het verleden wel eens in het mugje geweest...we konden er met de boot komen... maar in Havelte kunnen we echt niet komen...jammer maar als we in de buurt zijn komen we malle pietje opzoeken hoor!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor Christy!!


    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Christy van harte gefeliciteerd! Ben je zelf weer een beetje opgeknapt? Wat leuk dat jullie de spullen van het Mugje hebben overgenomen (kwam er eerder nog wel eens)

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk Gefeliciteerd Christy.
    Net terug van vakantie lees ik jullie leuke post.
    He, wat gaaf zeg brocante in de verkoop. Nou dat is een mooie aanvulling op jullie toch al zo uitgebreid assortiment. Zal het zeker goed doen bij jullie.
    Veel succes met de verkoop en het seizoen.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohoooooooo JIJ bent beter!!!! Brocante spullen en prullen en dan Christy op de foto zetten!!!;)
    Van harte gefeliciteerd christy! Hoop dat je een mooie dag had!
    Ach Lejo, zaken zijn zaken. het een komt en het ander gaat.....right round baby right round, like a record baby right round, round round...:)

    toedels snotneus!
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. felicitaties aan christy.
    Dat is wel erg lekker dan dat ik het gisteren druk was. Hoe meer je verkoopt hoe meer je ook weer kunt inkopen ;)
    al opgeknapt?
    liefs colinda bella bosso

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Christy !!!!!
    39.........PIEP nog dus, ohhh..... nog geen eens een 4 ervoor,heerlijk.

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hiep hiep hoeraaaa voor Christy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Christy gefeliciteerd meis! Enne zo komt het toch nog goed met je Jackson Square voorraadje, mijn kast wil ook zo graag gevuld worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan het nog ??...gefeliciteerd Christy......wat een jonge blom !!!...hahahahahah!! geniet !! ...liefs van ons.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi! Ik wilde jullie eventjes laten weten dat ik superblij ben met de verrassing die via Saskia mijn kant is opgekomen! Zij had bij jullie de lente give away gewonnen en ook daar mijn adres bij opgegeven. Ontzettend lief van haar en natuurlijk van ook van jullie om deze leuke spulletjes beschikbaar te stellen!
    Reuze bedankt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Christy, je bent (als we Leo moeten geloven want er staat een smiley achter) een jaar met een dag eraf ouder dan mij!
    Fijn dat het weer zo lekker druk is en dat jij, Leo alweer ietsje bent opgeknapt!
    Succes enne... ik kom toch echt in het voorjaar eens bij jullie kijken, eens even een dagje vrij plannen voor mezelf... en naar al die mooie spullen komen kijken.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails