zondag 12 september 2010

Under Construction !

Ondanks de zondagrust toog ik ook vandaag naar Diever, morgen wordt een drukke dag. Christy en ik gaan naar Winterswijk met vrachtwagen én de bus ! Via Marktplaats hebben we een nieuwe toonbank op de kop getikt, de "oude" was wat klein en voldeed daarom niet meer.
Maar ook wij doen aan "Wecycle", de oude toonbank krijgt een nieuw plekje : in de keuken ! Naast de toonbank krijgen 4 kasten, 2 tafels en 3 lundiastellingen voor in het magazijn. Vandaar de vrachtwagen . . .

Vandaag dus weer lekker druk geweest met schuiven en herplaatsen, heerlijke rustig in mijn eigen tempo. Met de deur op slot, want zelfs op zondag koekeloeren ze door de ramen en hoorde ik regelmatig de deurklink op en neer gaan.

Dit leuke nieuwe wandrek kreeg ook een mooi plaatsje aan de muur.
(Artisan Home € 64,95)

Ik ben erg in mijn nopjes met de open stolpen, geweldig voor kaarsen. Maar ook als display voor uw herfst- en/of kerstdecoratie.

Open stolp
(Artisan Home € 12,95)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nou, genoeg voor vandaag ! Nog een fijne zondagavond en tot morgen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails