dinsdag 7 september 2010

Career Change ???

Goh, wat ben ik blij met mijn werk / hobby ! Christy en ik voelen ons als vissen in het water in beide winkels. Alles er omheen, de beurzen, het inkopen, het stylen en inrichten, interieur-advies geven, verkopen, het contact met de klanten. De veelzijdigheid van ons werk maakt het boeiend, avontuurlijk en onvoorspelbaar. Zouden we anders willen ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tja, ander werk ? Soms fantaseer je wel eens over andere uitdagingen, nieuwe wegen inslaan en op ontdekkingsreis in een totaal vreemde & intrigerende wereld . . . , meestal blijft het slechts bij fantasie. Maar wat als je plots gescout wordt door headhunters ? Wat als blijkt dat Christy wordt gevraagd hét nieuwe gezicht van GreenGate te worden ? Zeg je dan "nee" tegen zo'n aanbod ?

Ooit, in een grijs verleden, heb ik modellenwerk gedaan voor o.a. L'Oreal en Psycho Cowboy. Blijkt dat "At Home with Marieke" in mij de nieuwe James Dean ziet ?? In mij ?? Ach, een fotoshoot voor mijn portfolio is nooit weg . . . maar Christy en ik blijven, net als de schoenmaker, liever bij de, welbekende leest.

Laat het modellenwerk aan "echte" modellen over, doen wij de rest . . . hahaha !

Mocht GreenGate echt omhoog zitten, mogen ze ons altijd bellen !!

Liever achter de toonbank, dan voor de camera !

5 opmerkingen:

  1. Het modellenwerk gaat jullie wel goed af. Het is in ieder geval leuk in jullie portfolio. Een paar extra (betaalde) foto's is nooit weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Funny is dit. En jullie zijn beslist overtuigende modellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Lejo, weet je wat het is... als model moet je heel gezond gaan leven.....
    Da's niks. Kun je nooit meer eens lekker "doorzakken" op de Brink in Rune. Ennuh, die sigaretjes ook laten staan, want dat is funest voor je huid, vriend.
    Nee, blijven jullie maar lekker doen wat je nu doet. Gaat je meer dan prima af.

    ( wel hele leuke foto's trouwens)

    Groetjes Alma
    Duifje van Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar... het zijn wel hele leuke foto's geworden... en ze passen zo in een magazine...

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah joh, een gezellige snabbel zo nu en dan!!!!;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails