zaterdag 25 september 2010

5 o'clock , tic toc !

Good Morning Sunshine ! The World says Hello !
You twinkle above us, we twinkle below . . . . .
4.20 uur en ik schrik wakker, altijd als we iets organiseren heb ik moeite met slapen. Bang dat ik te laat wakker schrik en niet op tijd ben . . . Dus om half 5 eruit, douchen, kopje koffie en naar Havelte. Even een blogje posten . . .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gisteren was het een héérlijke dag, de regen die was voorspeld bleef uit. Dat beloofd wat voor vandaag . . . het duimen heeft gewerkt ! Ach, als er een spatje regen valt of zelfs een hoosbui, dat hoort eigenlijk bij Autumn Fest. Het is tenslotte herfst ! Arie is er ook al uit, die heeft een concour vandaag, dus het huis is al vroeg in de morgen druk druk druk . . .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We gaan er vandaag een gezellige dag van maken. Granny Mai, Flores del Campo en Ruiterplein staan vandaag ook bij ons tijdens Autumn Fest. Misschien tot straks of anders tot de volgende blog !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 opmerking:

  1. veel plezier.. en zo jammer dat ik niet kan komen hier zie ik een mooie blauwe lucht en laten we hopen dat die vandaag blijft.. want ook dat is herfst.. en dat is leuker dan regen toch!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails