dinsdag 21 september 2010

Uitputtingsslag . . .

. . . heerlijk even zo lekker hangen, met je hoofd op een kussen ! Christy en ik zijn met een ware uitputtingsslag bezig. Beide winkels lopen als een tierelier, het vakantiehuis de hele maand september verhuurd en allerlei activiteiten die alle aandacht opeisen . . . tja, we moesten zo nodig 2 winkels ! Komende zaterdag natuurlijk Autumn Fest (jaja, ik hoor jullie al denken : dat weten we nu wel !), vanavond vergadering voor Havelte Buitengewoon, plannen voor inrichten Kersthuis en elke dag worden we overladen met nieuwe producten . . . Dus even "klagen" is wel op zijn plaatst, dacht ik zo . . .
Maar dit alles heeft natuurlijk ook een heerlijke zonnige zijde, al die nieuwe producten uitpakken, inrichten van de winkels en het belangrijkste :
de klanten,
die trouw de winkels bezoeken. Zonder klanten géén winkel ! Zo simpel is het , dus bij deze wil ik al onze trouwe klanten bedanken voor jullie interesse én kooplust ! Mochten de webklanten ietwat langer op een pakketje wachten . . . bij deze sorry, maar ook de webshop stroomt elke dag vol met bestellingen. Ik moest even mijn hart luchten, voordat we ons deze week voor de volle 200% inzetten om alles in goede banen te leiden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4 opmerkingen:

  1. Heel veel werklust en plezier gewenst de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas is de winkel te ver voor ons.... toevallig afgelopen maandag in de buurt maar ik ga die webwinkel ook nog eens bekijken
    heel veel plezier gewenst tijdens de Autumn Fest
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails