zaterdag 11 september 2010

New Arrivals.

Tja, waar moet je beginnen als je in 2 dagen 8 (!) pallets uitgepakt hebt ? Laat ik beginnen met een primeur :
Het Alfabet Dressoir / Kast !
Een geweldig product van Artisan Home. Deze kast heeft 26 lades, elke letter herbergt een lade . . . , ik vond hem zo leuk dat ik hem moest hebben ! Wordt hij niet verkocht dan koop ik hem zelf . . . haha !
Vandaag was het echt een gekkenhuis in de winkel, om 5 uur konden we echt niet sluiten. De winkel bleef volstromen, Janke ( van Artisan Home ) kwam ook rond 5 uur en toen liep de winkel nog vol met klanten. Na sluit konden we genieten van een drankje.

Héél veel Artisan Home dus, waaronder hele leuke kleine lantaarns.

Prachtige zinken labels (Artisan Home € 2,50 , 3 assorti)

Een mooie stolp. (Artisan Home € 13,50)

Héél veel nieuwe planken van HK Living, dus weer volop voorraad !

Memobord "Welcome" (€8,95), Boite de Cuisine (€12,95)

XXL Kaartenhouder (Braxton € 38,95)

Paper Label (Artisan Hoem € 2,=)

Houten Bordenrek (Artisan Home € 51,95)

Waxinehanger "Heart" (Artisan Home € 4,25)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Slechts een kleine greep uit het grote nieuwe aanbod ! Houd onze webshop in de gaten voor alle nieuwe producten :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fijne weekend . . . .

2 opmerkingen:

  1. wow!!!!!! ik zie allemaal hebbe hebbe hebbe dingen, super collectie en die kast is echt helemaal te gek. Jammer dat ik geen plekje kan verzinnen anders wist ik het wel!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal weer super uit! En wat is die kast LEUK!!
    Ondanks waarschijnlijk erg drukke dagen lijkt me dat nu zooo leuk om alles uit te pakken!
    fijne dag, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails