woensdag 15 september 2010

Stormy Weather . . .

. . . and a restless mind !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik roep al weken dat ik zo van de herfst houd, wat ook waar is ! Maar de afgelopen dagen waren zwaar. Hard werken (ach, wie werkt er niet hard ?) en lange dagen, ook de weekenden leveren we in. Dan de aanhoudende regen, binnen is het daardoor extra gezellig. Maar ik word ook weemoedig, tja . . . de blaadjes vallen ! Ik besef altijd dan dat wat ik doormaak een deel van mijn natuur is en daardoor bij mij hoort. Ook besef ik dat anderen mensen het veel zwaarder hebben en meer reden tot klagen. Maar . . . ik ben ik, dus zwelg ik af en toe in zelfmedelijden en weet dat het van voorbijgaande aard is. Ik weet me omringd door mensen waarvan ik houd en die van mij houden, dichtbij en op afstand. Die afstand is soms moeilijk, maar gelukkig zijn er telefooncentrales, sms-berichten, tamtamtrommels en rooksignalen . . . en een weblog, hahaha. Maar voor diegenen die het af en toe ook zwaar hebben, weemoedig worden en de donkere dagen voor Kerst niet zien zitten brand ik een kaarsje, naast die van mij ! Vanuit het hart . . . voor iedereen die daar behoefte aan heeft.
Weltrusten !

3 opmerkingen:

  1. Ik voel met je mee, heb ook moeite om afscheid van de zomer te nemen, maar gelukkig zit het nu ook weer niet zó diep! En ach...als we straks weer allemaal rond de kerstboom zitten is de kortste dag van het jaar al weer voorbij hi hi...en kunnen we weer uitkijken naar het voorjaar!

    Een fijne dag vandaag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt! dat had ik nou net nodig.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails