zondag 26 september 2010

The day after . . .

Zondagochtend 9 uur, met een glimlach op mijn gezicht werd ik wakker. Héérlijk geslapen na een prachtige dag ! Gisterochtend was dat anders, weinig geslapen en met een "schoolreisjes-gevoel" opgestaan. Ik ervaar elke dag als een avontuur, zo ook gisteren. Autumn Fest 2010, wat een succes ! Je weet nooit wat je kan verwachten, maar gisteren was wederom boven verwachting. De weersvoorspellingen waren begin vorige week niet gunstig, maar wat een prachtig weer ! Een zonovergoten dag met een blauwe hemel, hier en daar een wolkje. Rond 12 uur 2 (of waren het er 3 ?) spatjes regen en dat was het !!
Granny Mai kwam rond 7 uur, met moeders, de stand inrichten. 7.30 uur , Flores del Campo arriveert, 8.00 uur Ruiterplein aanwezig. Om 8 uur waren we, net als vorig jaar, LIVE op Radio Drenthe. Dus alles netjes op tijd , en zoals voorspeld kwamen de eerste bezoekers rond 8.30 uur ! De vroege vogels en "koopjesjagers" , Mirthe deed dan ook al vroeg goede zaken in de 1 Euro-tent ! Al gauw was het ontzettend druk en gezellig. Bezoekers vanuit het hele land, zelfs uit Duitsland kwamen onze vaste gasten !

Heel veel klanten hadden de advertentie uitgeknipt en/of uitgeprint en kregen een leuke attentie. Een bloempot in wit, taupe of grijstint met hart ! Veel klanten vinden het altijd zo leuk dat we een attentie weggeven, een klein gebaar met een groot respons.

Ons team bestond uit Tinka, Lydia, Rian, Trudy, Mirthe, Christy en Lejo. Alles verliep soepel en ook In de Lindetuin had een ontzettend goede en drukke dag, na Autumn Fest reden de bezoekers ook nog richting Diever. Helaas heb ik door drukte geen foto's kunnen maken, en in mijn kleine pauze ben ik het gewoon vergeten. Erg jammer, vandaar wat mooie herfstimpressies hierboven. Christy en ik willen onze standhouders, medewerkers, debezoekers en last but not least de weergoden ontzettend bedanken voor weer een onvergetelijke dag !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.indenuylenbal.nl

Vandaag staan we op de Open Dag van Wijngoed Havelte, Slagdijk 1 Havelte.

kijk voor info op http://www.wijngoedhavelte.nl/

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie zo genoten hebben...vandaag even bijkomen van een dag hard werken!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat jullie zo genoten hebben en dat jullie toch zulk mooi weer hadden...
    groetjes en een prettige zondag
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooooooh het klinkt supergezellig!!! Heerlijk als al je inzet zo beloont wordt he!!

    Fijne zondag!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het een prachtige dag gisteren.
    Zie ook mijn blogje, even weer reclame voor jullie gemaakt.....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails