donderdag 15 september 2011

SUPER HERFST GIVE AWAY !!

Zij van "Een klein stukje van mij" kwam weer met een superleuk idee ! Een grootse Herfst Give Away. In den Uylenbal werd benaderd om sponsor te zijn en dat vonden we op zich al een eer. De herfst krijgt bij ons altijd de aandacht die dit prachtige jaargetij verdient ! Ik ben met name erg gecharmeerd van de herfst en voel me in dit jaargetijde als een vis in het water ! Van buiten naar binnen, waar de gezelligheid weer hoogtij viert.



Ik denk dat de meeste van jullie al weten hoezeer ik de herfst een warm hart toedraag, dus ook dit initiatief van Lynda, Diana & Chantal. We zijn dus sponsor van deze

Super Herfst Give Away.


Je kunt deelnemen van 15 september tot 15 oktober, dus kijk snel op de site van Lynda voor alle informatie en ins & outs van deze SUPER HERFST GIVE AWAY ! En nu we toch in de Herfst-sferen zijn beland, In den Uylenbal organiseert natuurlijk ook dit jaar weer de enige echte Herfst Fair van Drenthe :

Autumn Fest 2011 !

Dit jaar ons lustrum jaar, editie nummer 5 ! Dus het wordt net als de give away een

SUPER HERFST FAIR !

Voor verdere info kunnen jullie onze Autumn Fest site bekijken, klik hier !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails