dinsdag 13 september 2011

Introducing : Arieke Lubberink

Ik schaam me een beetje . . . . en dit keer gebruik ik de smoes dat het druk druk druk is niet ! Maar door drukte . . . .oops . . . . ben ik vergeten Arieke Lubberink netjes aan jullie voor te stellen. Arieke is sinds kort onze nieuwe vennoot bij In den Uylenbal V.O.F. Zij kwam al geregeld als klant langs in onze winkels en ik ken Arieke van de rijvereniging Veribus Unitis, alwaar zij bestuurslid is. Het was Arieke die voorstelde om eens naar het pand in De Wijk te gaan kijken en te informeren naar de mogelijkheden om daar ook een In den Uylenbal te straten. Van het een kwam het ander en uiteindelijk is Arieke toegetreden als vennoot.

Mochten jullie vragen hebben aan Arieke dan kan dat, het is denk ik leuker als zij persoonlijk de vragen zal beantwoorden. En wellicht zal zij binnenkort zelf een soort van kennismakings-blogpost plaatsen. Zoiets als :
"The Interior-World According to Arieke !"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails