maandag 19 september 2011

Getagd, gespeend, gemaaid, gesnoeid & geharkt !

De dag begon vroeg vandaag, 2 veulens moesten gespeend worden. Niet 1 van mijn favoriete bezigheden, maar het moet gebeuren. Nadat de veulens in de trailer stonden en weggebracht werden naar hun nieuwe onderkomen, bleef ik achter bij de merries. Altijd een verdrietig moment, waar ik niet zo goed mee om kan gaan. Ze gaan tekeer in hun box en "schreeuwen" om hun veulen. Gelukkig worden ze vrij snel weer kalm, maar het blijft een noodzakelijk kwaad.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Toen zag ik dat ik door Anneke van Madam Moiselletje ben getagd ! Nou ja zeg . . . zomaar getagd worden ! Ik moet dus 10 dingen "opbiechten" die jullie nog niet van mij weten. Poeh, geen makkelijke opgave, daar ik vrij open ben en veel over mezelf op het wereld wijde web slinger.
1) Ik heb 5 broers en 2 zussen (yep, groot gezin)
2) Ooit schoonmaker geweest op scholengemeenschap
3) Heb een Star Wars museum gehad in Scheveningen
4) Ergste nachtmerries : Opgegeten worden door krokodil of in Amerikaanse gevangenis belanden
5) Donald Sutherland speelt in 2 van mijn favoriete films. (welke?)
6) Als kind was ik vrij stil en in mezelf gekeerd (is allemaal goed gekomen)
7) Kijk stiekem GTST (komt door Arie)
8) Zou graag een rol willen hebben in de serie "Therapie"
9) Thuis leef ik het liefst als kluizenaar (allemaal van mijn erf af !)
10) Femke is de liefste dochter die ik heb (...oops ze is de enige!)
.... zo klaar ! De laatste is al bekend maar wilde ik nog even benadrukken :-)

Toen maar weer de tuin in, samen met Christy.
Chris achter een rokende maaimachine.


. . . beetje bijsnoeien. Niet teveel, het moet Au Naturel lijken :-)

Ik ben alles behalve een stijve hark !!!

Toen kwam die kluizenaar in me naar boven,
met Halloween in het vooruitzicht alvast inleven in mijn rol.


Zo, na een paar uur zag het er alweer een stuk toegankelijker uit.
Morgen weer fris aan de slag.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELTRUSTEN !

4 opmerkingen:

  1. Pffffff...goed gedaan hoor jullie.....enne we weten nu alles van je...proestttt....zeg wel erg dat mijn mooie kaarsje moet wijken voor Lynnnnnn...ken niet he????...zo teleurstellend........geen vergelijking ook....maar wel heel lief dat je zo lang aan ons dacht!....liefs van ons..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach,altijd zielig en moeilijk wanneer de jonge dieren bij hun moeder weggehaald worden kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt,....en leuk de 10 weetjes,...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nog es leuke weetjes-die-ik-niet-wist! ;)

    En dat van Au Naturel :-) lijken in de tuin is een grandioze tip waar ik wat aan heb op dit moment, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke weetjes Lejo! en Au Naturel wordt dat de nieuwe trend?? ben ik echt superblij mee!!
    en in Therapie.. mooie serie is dat!
    gaan we je zaterdag zien als kluizenaar?? ik weet niet of ik dan wel durf te komen haha..

    tot zaterdag, heb er zin in!!
    liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails