woensdag 1 juni 2011

Timzowood, Jeanne d'Arc, Pip, Marieke & Stapelgoed !

Gisteren een superdruk begin van een nieuwe week, ik heel de dag "on the road" ala Henk Wijgaard :-) , eerst naar Voorhout, toen richting Den Haag, Scheveningen, tussenstop in Delft (salade was héérlijk Mar !) en toen de laatste vracht lossen in Bathmen. Nou, ik had mijn portie "kilometers vreten" wel gehad en dacht bij het lossen van de tafel : Hoppa, direct naar huis ! Maar dat ging dus niet, want wat een prachtig huis . . . (mond viel open...) ik moest wel even blijven om het allemaal in me op te nemen. Lekker bakje koffie erbij, en al snel kwam het gesprek op muziek . . . tja ! Bleek Gerrit Jan, de man des huizes, oud-producer te zijn van o.a. Kayak en Earth & Fire ! Lekker over interior decoration en muziek kletsen. Dus pas om 22.00 uur richting huus . . . moe, maar voldaan !




Nou, ik dacht dat het een "bizzy buzzy dizzy day" was, maar ook de winkels konden hun pret op. (gekke uitdrukking eigenlijk . . . je kan je pret op ???) Jeanne d'Arc Living werd geleverd, Chic Antique, Pip Home, Marieke, Stapelgoed en . . . . Timzowood !! De Lockerkast is echt geweldig !! (v.a. € 575,=)



Hij staat in de Lindetuin. Superleuk en stoer. Geweldig voor op de jongenskamer . . . ?? Nee, jongens er zitten géén hartjes op en hij is niet roze :-)


Waar wel een hartje in zit is het trapje, ontzettend leuk én handig ! (v.a. € 59,=)




De keukenbak is mooi én (wederom) praktisch, je vuilemmer is niet zichtbaar of opslag voor diervoer etc . . . maar hij is vooral mooi ! (v.a. € 85,95)





De Gruttersbak is vooral GROOT, maar liefst 90 (!) cm lang . . . leuk voor in de hal, keuken, woonkamer, tja waar eigenlijk niet ?



Terug van weggeweest is het Bordenrek "Lyon", een tijd niet op voorraad. Maar nu weer leverbaar . . . (€ 104,95)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ben net klaar met uitpakken, prijzen en inrichten . . . nu een kopje thee !

4 opmerkingen:

  1. IK.....WOON....TE.....KLEIN!!!!!!!

    *pruil*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wees blij.....tjee...bij ons staat chique antic al vanaf vorig week in dozen ....komen er niet aan toe.......jammer he???...fijn weekend.....groetjes van ons...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn broer was vroeger gek op Henk Wijngaard...gingen we naar Oostenrijk op vakantie en wat hoorden we de hele heen - en terugreis...je raadt het al...met de vlam in de pijp en al die andere liedjes van die beste man. Heb er een trauma aan over gehouden die hier weer opgerakeld wordt haha!

    Gaat denk ik ook heel snel weer over hoor :-), dus maak je niet druk! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was vanmiddag weer even in je webwinkel (haha je weet wel) en wat ziet die er goed uit, lekker overzichtelijk, hou ik van ... risico is wel dat ik teveel leuks zie.

    Die kast ... sjucht zou zo bij puberzoon op zijn kamertje kunnen, de rest helemaal leuk maar ja, raakt hier wel een beetje vol zo en moet juist plaats gaan maken voor onze vriendin Marieke :-)

    Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails