maandag 20 juni 2011

RT, DM, MG , , , abacadabra . . . !

Sinds 16 februari 2010 heeft In den Uylenbal een Twitter-account, eigenlijk werd deze bijna niet gebruikt. Ik plaatste af en toe een berichtje en dacht : Zie wel wat eruit komt ! Maar sinds ik sinds 8 juni 2011 me een beetje heb verdiept in Twitter, gaat het razendsnel . . .

Ik weet nog steeds niet hoe alles op Twitter nu precies werkt, maar ik kan me aardig redden. In het begin zag ik al die afkortingen staan : RT, DM etc . . . , géén idee (blond?) wat het allemaal inhield. Nu een paar weken later kan ik het redelijk ontrafelen, het Twitter-Abacadabra !

De door ons bedachte Gwitter (Twitter Give Away) is nu al een succes ! Reeds 3 Gwitters zijn uitgedeeld. De RT (Retweet) loopt ook lekker en sinds ik Direct Mail ontvang weet ik ook wat DM betekent :-)

Nieuw bij In den Uylenbal is de MG, ofwel Mystery Gift !! Een nieuwe, leuke, spannende actie die binnenkort van start gaat via onze webshop.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Korte uitleg "Mystery Gift" :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het team van In den Uylenbal plaatst een Mystery Gift in de webshop, deze is GRATIS !! Je betaalt enkel de verzendkosten. Máár je weet niet wat de Mystery Gift bevat !!! Dit kan van alles zijn, bijvoorbeeld een leuke sleutelhanger of een Pip fotoalbum . . . , durf je het aan om de Mystery Gift te kopen, dan bestel je hem en vult je gegevens in. Je krijgt een orderbevestiging via e-mail en je betaalt enkel de verzendkosten !! Binnenkort dus bij In den Uylenbal !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fijne maandagavond !

2 opmerkingen:

  1. Ik leer graag met je mee, wist niet dat Twitter zo leuk kon zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al blij als ik blogjes kan volgen en nog wat andere dingen bij hou, dus ik hou me nog even heel ver uit de buurt van Twitter ... ken mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails