woensdag 15 juni 2011

Gwitter arround the world !




Social media, tja . . . je kan er bijna niet meer omheen. Voorheen Hyves, nu Facebook en Blogspot, ik raak langzaamaan "hooked" on Social Media ! Ik heb al langere tijd een Twitter-account, maar deed er niet zoveel mee. Nu ik er ietwat meer aandacht aan besteed, blijkt het erg leuk te zijn. Wat een mensen en bedrijven trekken er aan je voorbij, de ene Tweet na de andere. Teveel om allemaal te lezen, laat staan om te reageren. Ik heb wel weer wat leuks bedacht, jullie hier op blogspot kennen hem al : de Give Away. We hebben er al heel wat gedaan en het blijft leuk om de reacties te lezen. Voor Twitter heb ik de Gwitter bedacht. Een Twitter Give Away, bij elke 100 koekeloerders via Twitter gaat er een Gwitter uit !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dus lees ook eens onze Twitter berichten, rechtsboven is de Twitter-link !

5 opmerkingen:

  1. Hee Lejo...
    Nou jaaaa hartstikke leuk jou Gwitter .... maar echt hoor ik ga niet meer Twitteren....mennn dan kom ik nooit weer uit de bank zeg !!
    Bloggen kost al ik weet wel niet hoeveel tijd en ze ergeren zich te pletter hier thuis als ik weer eens bezig ben,haha....

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi,wij volgen je al,hoor sinds van de week,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij WIL helemaal neit met mij twitteren!!!!:(...*SNIK*.....hartverscheurende *SNIK*......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel verslavend hoor heb ik gemerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begin er ook maar niet aan...anders kan ik mijn huwelijk op mijn buik schrijven haha...bloggen is al meer dan genoeg :-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails