donderdag 9 december 2010

Statistieken / Statistics

Nog 3 weken en dan is het alweer 2011 ! Buiten is de wereld weer wit gekleurd, alhoewel de dooi vandaag inzet. Dat wordt glibberig en zachtjes rijdend naar het werk. Ook is de tijd aangebroken om terug te kijken, ook boekhoudkundig. Pfff . . . boekhouden . . . het minst leuke onderdeel van ons werk. Ik wil me niet bezig houden met cijfertjes en tabellen. Gooi mij maar in een winkel en ik ben gelukkig ! Sommige statistieken zijn wel leuk, zo hebben we nu 150 (!) koekeloerders, bijna 20.000 views uit 65 (!) landen ! Kijk, dat zijn leuke cijfertjes !

Dus ik laat graag de boekhouding over aan onze boekhouder ! De cijfertjes van Blogspot houd ik wel in de gaten . . . hahaha ! Op naar de 200 koekeloeders !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fijne dag !
(pas op als je de weg op moet !)

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails