zondag 10 januari 2010

Nieuwjaarsbeurs 2010 ! We've made it !

Nieuwjaarsbeurs / Vakbeurs Wonen 2010.
Gisteren schreef ik in mijn blog dat Christy & ik nog niet zeker waren of we naar de Nieuwjaarsbeurs konden i.v.m. slechte weersverwachting.
We hebben de gok toch gewaagd !
Ik moest echter eerst mijn auto uitgraven, want de mij nu bekende sneeuwduinen hadden zich gevestigd op ons erf ! Na een uur (!) kon ik eindelijk op weg om Christy op te halen.
Colorique : Daisy Mae

De reis naar Utrecht viel gelukkig mee en eenmaal aangekomen vlogen we van stand naar stand ! Colorique heeft echt een prachtige nieuwe collectie : Daisy Mae (espresso & milkshake !) Kussens, plaids, tassen, dekbedovertrekken, knuffels etc . . .

Colorique : Espresso & Milkshake



We hebben de hele serie aangeschaft ! Kunnen we na de Winter Sale weer lekker alles omgooien, verbouwen en her-inrichten . . . kijk nu al uit naar het voorjaar ! Al die vrolijke kleuren.

Colorique : Beautifull Basics
Ook de serie Beautiful Basics komt in ons assortiment, mooie kussens (50x50) in alle kleuren van de regenboog, mooi te combineren met de serie Daisy Mae !
Time Out !
Na 2 1/2 uur hollen, vliegen & rennen . . . even een time-out ! Lekker broodje en sapje en genieten van de rust en muziek van de DJ. (Menno van de catering nam de foto, bedankt Menno)

DJ
Het was door het slechte weer erg rustig op de Nieuwjaarsbeurs dus we konden overal onze tijd nemen. Gezellig waren de speciale pleinen waar muziek en nieuwe producten voor enige reuring zorgden.

Madam Stoltz
Naast alle kleuren van Colorique gingen we naar de scandinavische sferen van Madam Stoltz (Denemarken), ook hier heeft In den Uylenbal goed ingekocht, van Paasartikelen tot lampen, zinken woonaccessoires en . . . . ach ik weet het niet meer ! Teveel om op te noemen !
Madam Stoltz
Verder Comptoir de Famille, Kom Amsterdam, Appletree, Bunzlau Castle, Typhoon, Meander ach . . . wat niet ?
Het was een fijne beurs en begin maart keren we terug naar Utrecht voor de Voorjaarsbeurs !

1 opmerking:

  1. ow wat een heerlijke plek om te slapen en uuuuren te lezen (eerste foto)
    helemaal geweldig!!
    thnx voor het delen
    lieve groet ♥♥-lief

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails