donderdag 14 januari 2010

IJspret !

Voorbereiding Elfstedentocht 2010
Woensdagmiddag is Christy vrij, lekker even tijd voor jezelf en de kinderen.
Samen met Mirthe bond ze de schaatsen onder en sloofde zich uit voor de camera . . . haha
Mirthe bewondert de Hockeyschaatsen van een vriendinnetje.

Tja, je hebt luxepaardjes en werkpaarden ! Dus voor mij zat er niets anders op dan de mouwen opstropen en aan de slag ! De Winter Sale loopt als een trein en dat moet ook, want de nieuwe collecties druppelen alweer binnen. Vanuit een warme winkel kijk ik naar buiten en zie de pallet met goederen staan. Brrrr.... denk ik, maar wat moet dat moet !

Thuis wachten altijd rond de 35 dieren geduldig op mijn aankomst, want dat betekent : Etenstijd. De poezen zijn net hongerige leeuwen en elke dag zet ik, met gevaar voor eigen leven, een bak lekkers neer. Kippetje Tok probeert een graantje mee te pikken, maar moet soms een flinke klap van Diesel incasseren. Tja, de natuur is hard ! (Ze wordt ook bijgevoerd hoor . . .)
De stoel van HK Living is robuust en stoer, naast de Schoolstoel is dit ook een prachtig exemplaar.

Op de beurs in Gorinchem ging ik ook even langs bij Van Verre, onze leverancier van Portugees Glas & Aardewerk, Rubbberen Manden en de Earth Friendly Sterren. Even werd wat langer, maar na een drankje en een paar leuke foto's was het tijd om naar huis te gaan.

Het Portugees Aardewerk van Van Verre past mooi in ons landelijke assortiment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails