vrijdag 1 januari 2010

JUMP INTO 2010 !

HAPPY NEW YEAR, HAPPY 2010 !
De 1e dag van een nieuw jaar, nieuwjaarsdag. Voor veel mensen een magisch moment, voor anderen gewoon een volgende dag. Eigenlijk is dat ook zo, de datum verandert maar het is gewoon een nieuwe dag. Toch hebben we zo'n nieuw begin nodig, we kijken terug en doen aan zelfreflectie. We vragen ons af : "Wat ging goed in 2009 en wat minder ?".
Ik zie 1 januari als een dag waarop ik vooruitkijk en nieuwe plannen maak, niet alleen zakelijk maar ook privé. Naast de winkel hebben we thuis ook een heel druk leven, elke dag verzorgen we rond de 30 paarden. Arie doet dit vaak alleen, omdat ik druk ben met de winkel. Allebei leven we onze droom, maar de droom vergt héél veel energie. Je vraagt je dan wel eens af : "Komen dromen uit of zijn dromen bedrog ?". Gelukkig komen veel van onze dromen uit, maar je moet deze goed bewaken en koesteren. Daarom kijk ik liever vooruit en probeer in te zien waar het nog beter kan en hoe we dit kunnen bereiken.
Daarom is mijn wens voor het nieuwe jaar :
Koester je dromen, zorg dat het geen nachtmerrie wordt !
Christy en ik kijken wel terug op het afgelopen jaar en zijn dankbaar dat het zo'n goed jaar was.
Ons eerste jaar in Havelte is fantastisch verlopen. We hebben veel geleerd in 2009 en zullen dit toepassen in 2010. We zijn constant in beweging en kijken waar we verbeteringen kunnen aanbrengen. We zien de inrichting van de Jet Room (Serviezenkamer) als een goed begin voor 2010. Het nieuwe jaar begint goed voor In den Uylenbal, 8 januari begint onze :
WINTER SALE !
Christy & Lejo durven de sprong naar 2010 aan, springt u met ons mee ?
JUMP INTO 2010 !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails