zaterdag 9 juli 2011

Vakantieperikelen & tijdgebrek.

Een blogpost zonder foto's, gewoon een kleine update !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinds een week vertoeven mijn dochter Femke, zusje Maartje en moeder Marianne in ons vakantiehuis. Ik heb daarom de gehele week in Diever gewerkt, om dicht bij ze te zijn. Maandag en dinsdag was ik vrij en donderdagmiddag een "spijbelmiddag". Vandaag ook vrij dus genieten. Eigenlijk was het een soort van vakantieweekje zonder echt vakantie te hebben ! We hebben een dagje Groningen gedaan, gegolfd bij Picht & Putt in Koekange (leuk !) en gisteravond heerlijk uit eten geweest. Vandaag is mijn vrije zaterdag, deze morgen help ik Arie op stal. Er moeten 3 merries gescand worden of ze drachtig zijn, dus spannend. De planning voor vanmiddag is lekker wandelen in de bossen van het Drents Friese Wold.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Je merkt dat de vakantie goed op gang komt, drukte in de winkels. 18 juli beginnen de Zomermarkten in Diever. Vandaag is het Old Timer Dag op de brink in Diever. Ondertussen gaan de voorbereidingen voor de opening van onze 3e winkel in De Wijk gestaag door. Er wordt geverfd, getimmerd etc . . . , al met al druk druk druk ! Ik heb het idee dat alles zo snel gaat en dat ik tijd tekort kom om alles te doen wat ik wil doen. Maar ik geniet van alles wat ik doe en laat het allemaal over me heen komen. We hebben een superteam, dus alles komt goed.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag staan Christy, Rian, Tinka, Jeannette & Linda in de winkels, dus ik kan met een gerust hart alles loslaten en genieten van mijn spaarzame vrije tijd.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, in het bijzonder wens ik Ria en Rein heel veel sterkte en liefde de komende tijd om het verlies te kunnen dragen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lejo!

    Geniet van je vrije tijd en van alle drukte om je heen...zolang het allemaal maar leuk is, is het goed!!!

    Grappig dat ik nu beelden heb bij het vakantiehuis waar je logees verblijven :-)!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails