zondag 10 juli 2011

In Wine we Trust !

Gisteren al genoten van een heerlijke vrije dag, maar vandaag was het helemaal super genieten ! Om 13.00 begon Wijn Enzo bij Wijngoed Havelte (Peter & Winnie Pels), een kleine, intieme streekmarkt tussen de wijnranken. Het was prachtig weer, dus lekker wijntje en genieten van lokale streekproducten. Eigenlijk bij (bijna) elk kraampje wat gekocht en daarvan een lekkere maaltijd op tafel getoverd ! Vooraf een tapenade en streekkaas. Hoofdgerecht : een pasta (Pappardelle) met geruld tartaar en Crema di Pomodori secchi alle Erbe e Limone ! Jaja, het smaakte net zo lekker als het klinkt. Samen met een ravioli met kaasvulling en tortellini met vlees met gesmoorde champignons. Dit natuurlijk met een lekkere Havelter witte wijn en rosé.

Er volgen nog 2 streekmarkten bij Wijn Enzo, dus tip voor een leuk dagje uit !

Toen vertrokken we naar Ruinen, naar Bloem & Ri welteverstaan. Alwaar de band Trust optrad. Joan Albrecht (zangeres Trust) ken ik al vanuit In den Uylenbal toen deze nog in onze koeienstal was gesitueerd. Al meerdere keren hebben we gesproken over de muziek en optredens van Trust, maar tot nu toe was ik nog nooit naar een live-optreden geweest. Ooit zou ik met Alma (Duifje van Drenthe) samen naar een optreden gaan, maar dit ging helaas niet door. Nu heb ik spijt dat ik niet eerder ben gegaan. Ik was/ben diep onder de indruk van de muziek van Trust, bij een aantal nummers had ik zelfs tranen in mijn ogen ! De muziek én met name de stem van Joan raken mij diep, dit is samenhang met de teksten. Ik heb de cd 2Trust gekocht en ik raad jullie aan om te luisteren naar Trust !

klik op album-cover "2Trust" om Empty Space te beluisteren !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik hoor graag jullie reacties ! Fijne zondagavond !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails