zaterdag 14 mei 2011

Werken, struinen en culinair genieten !

Christy geniet van een heerlijk weekendje weg, dus vandaag moesten Linda, Tinka, Rian, Janet en ondergetekende aan de bak . . . , Janet is onze nieuwste medewerkster. Bij deze heten we haar nogmaals van harte welkom in onze team. Terwijl Christy de brocante-winkeltjes afstruinde, op zoek naar nieuwe aanwinsten, was het een drukte van belang in beide winkels. Het was een topdag, veel nieuwe klanten en al lekker veel toeristen. Zelfs 2 dames helemaal uit Den Haag die zowat de halve winkel meenamen . . . (ik noem geen namen Linda B. & Marijke !) :-)

(klik op foto voor info over Restaurant De Linthorst)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We kregen vandaag ook bezoek van vrienden, waarmee we heerlijk uit eten gingen. Wat is dat genieten na een drukke dag ! Gewoon aanschuiven en je laten bedienen. Mmmmm, gamba's, carpaccio, een wildschotel . . . en als toetje een parfait van Klene drop (!) met een sausje van Pernod. Ik probeer graag nieuwe dingen en dit dessert was werkelijk tongstrelend !

Bij restaurant De Linthorst hebben ze ook de lekkerste pannenkoeken ! Let eens op de kramen voor de kinderpartijen, bespannen met tafelzeil van . . . tja, In den Uylenbal :-)

Ik heb genoten van dit heerlijk weekend, nu lekker uitrusten op het programma voor de zondag. De ouderwetse rustdag !

Ik ben benieuwd welke vondsten Christy maandag mee naar huis neemt !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJNE ZONDAG !

2 opmerkingen:

  1. Mmmm....carpaccio....het is 00.30 uur 's nachts, maar als ik nu zo'n bordje voor mijn neus zou krijgen, was ie in no time op! Heerlijk!!!

    Een fijne zondag Lejo...even bijtanken! Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zondag-rustdag ... bij jou? Geloof ik niks van, da's vast weer een dag met van alles wat, geniet ervan! Groetjes, Colin

    p.s. Gaat Marieke ons toch nog in de steek laten?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails